جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استادهادوی تهرانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین جعفر الهادی عمری طولانی در خدمت به اسلام و مسلمین سپری کرد، بی آن که داعیه ای داشته باشد. مردی پرتلاش و سخت کوش و یک عالم عامل و مخلص کامل بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت استاد هادوی تهرانی در پی ارتحال حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ جعفر الهادی خوشنویس به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتحال صدیق صادق، علامه به حق ناطق، حضرت حجةالاسلام و المسلمین حاج شیخ جعفر الهادی خوشنویس رحمة الله علیه موجب  تاسف و تأثر فراوان گردید.

آن دانشمند فرزانه عمری طولانی در خدمت به اسلام و مسلمین سپری کرد، بی آن که داعیه ای داشته باشد. مردی پرتلاش و سخت کوش و یک عالم عامل و مخلص کامل بود.

بنده سال ها شاهد مجاهدت های عالمانه و تلاش‌های مخلصانه آن عزیز در راستای معرفی اسلام ناب محمدی و مکتب نورانی اهل بیت علیهم السلام بوده ام.

این جانب ضمن تسلیت این ضایعه اسفناک به تمامی مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم به ویژه رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی و بالاخص حضرت آیت الله العظمی سبحانی دام ظله العالی و خانواده محترم آن مرحوم به ویژه حضرات اخوان دانشمند طبسی دامت توفیقاتهم، برای آن دوست دوست داشتنی سفر کرده حشر با محمد و آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم و برای تمام بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد بی بدیل خواستارم.

مهدی هادوی تهرانی
قم آشیانه آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم
۱۳ آذرماه ۱۳۹۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha