سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام توانی

حوزه/ سرپرست شوراهای حل اختلاف فارس از رتبه بندی شعب حوزه های قضایی از حیث میزان عملکرد در آبان سال جاری خبر داد و گفت: از حیث بیشترین میزان عملکرد شعبه اول آباده طشک با عملکرد ۴۶ فقره پرونده رتبه اول بین شعب استان فارس را کسب کرد.

حجت الاسلام مصطفی توانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، در خصوص رتبه بندی شعب حوزه‌های قضائی از حیث عملکرد در آبان ماه سال جاری، اظهار داشت: شعب سه آباده طشک، داریون شیراز و دوم صدرا به ترتیب دارای بیشترین میزان عملکرد در آبان سال جاری هستند.

وی ادامه داد: از حیث بیشترین صلح و سازش در آبان؛ شعب اول جهرم، اول کامفیروز، هشتم جهرم، پنجم اقلید و شهر رامجرد مرودشت به ترتیب دارای بیشترین آمار سازشی در آبان سال جاری بودند.

سرپرست شوراهای حل اختلاف استان فارس با اشاره به رسیدگی به پرونده‌های وارده به دادسرا و دادگستری، خاطرنشان کرد: شوراهای حل اختلاف استان آماده پذیرش پرونده هایی با قابلیت صلح و سازش و پرونده‌های خانواده و محاکم عمومی حقوقی و جزایی قبل از ورود به محاکم و دادسرا هستند تا با تلاش اعضا و کارکنان خدوم بتوانند این پرونده ها را با صلح و سازش مختومه کنند.

وی تاکید کرد: مجموعه اعضای شوراهای حل اختلاف استان تلاش می‌کنند رسیدگی به پرونده‌های ورودی به شعب با دقت و در سریع ترین زمان ممکن صورت گیرد.

حجت الاسلام توانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شعب برتر خواستار تلاش و جدیت بیشتر کارکنان جهت افزایش سازش شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha