یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت امنای مؤسسه دارالإعلام لمدرسة اهل‌البیت (ع)

حوزه/طی حکمی از سوی رئیس هیئت امنای مؤسسه دارالإعلام لمدرسة اهل‌البیت (ع)، حجت الاسلام حاجی‌زاده به عنوان رئیس جدید این مؤسسه‌ منصوب گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیین معارفه رئیس مؤسسه دارالإعلام لمدرسة اهل‌البیت (ع) با حضور اعضای هیئت امنا و مسئولین این موسسه و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این مؤسسه برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این مراسم که با حضور اعضای هیئت امنا، معاونین و برخی مدیران برگزار گردید، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام مهدی مکارم شیرازی رئیس هیئت امنای موسسه، حجت‌الاسلام علی‌رضا حاجی‌زاده به عنوان رئیس، به مدت ۲ سال منصوب و از خدمات حجت‌الاسلام احمد کوثری در مدت یکسال سرپرستی مؤسسه تجلیل گردید.


حجت‌الاسلام علی‌رضا حاجی‌زاده که از فارغ‌التحصیلان و اساتید مؤسسه امام صادق (ع) وابسته به  آیت‌الله العظمی سبحانی است، بیش از ۸ سال عهده دار معاونت آموزشی تربیتی جامعة‌الزهرا (س) بود.

وی همکاری با مراکز علمی همانند جامعه الزهرا، جامعه المصطفی العالمیه، مرکز کامپیوتری نور و مجمع جهانی اهل بیت (ع) را در قالب مدیریت گروه فلسفه، تدریس علوم عقلی، مدیریت طرح و برنامه، دبیری شوراهای مذاهب و فرق شیعی و گروه اندیشه معاصر مسلمین و ... در کارنامه سوابق خود دارد.

شایان ذکر است: مؤسسه دارالإعلام لمدرسة اهل‌البیت (ع) از سال ۸۹ تحت اشراف آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی  فعالیت خود را با هدف نقد وهابیت، جریان‌های سلفی، افراطی و تکفیری آغاز کرد و طی این سال‌ها فعالیت در این زمینه‌ها در شهر مقدس قم، با تأسیس شعبات مختلفی در شهرهای شیراز، اهواز و مشهد، پژوهشگران بسیاری را تربیت و دهها کتاب به زبان‌های فارسی،‌ عربی و انگلیسی تألیف نموده است و اکنون و به عنوان تنها مرکز تخصصی نقد وهابیت درسطح ۴ حوزه‌های علمیه فعالیت‌های خود را در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی ادامه می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha