جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی و جمعی از روحانیون و مسئولان نهادهای حوزوی استان فارس طی پیام های جداگانه ای، درگذشت صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ محمدرضا حدائق(ره) را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، علما و روحانیون استان فارس طی پیام های جداگانه ای، درگذشت صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ محمدرضا حدائق(ره) را به حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق تسلیت گفتند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی طی تماس تلفنی درگذشت صبیه مرحوم آیت الله حدائق(ره) را به بیت ایشان و حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق تسلیت گفت.

_______________________________

پیام دبیر جامعه روحانیت شیراز:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

جناب حجةالاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ علیرضا حدائق دامت افاضاته

سلام علیکم؛ درگذشت همشیره مکرمه صبیه مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ محمد رضا حدائق طاب ثراه را به جنابعالی و خاندان معزز حدائق و توکلیان صالح تسلیت عرض نموده ، رحمت و غفران و حشر با اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام جهت آن فقیده سعیده و صبر و اجر جهت بازماندگان محترم از درگاه ایزد منان مسئلت دارم / والسلام

العبد سید محی الدین طاهری

_______________________________

 مدیر حوزه علمیه فارس نیز در پیامی آورده است؛

درگذشت صبیه مرحوم حضرت آیت الله حاج شیخ محمدرضا حدائق و همشیره حاج شیخ علیرضا حدائق را به ایشان و بیت معظم حدائق تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن فقیده سعیده و صبرجمیل و اجر جزیل برای جمیع بازماندگان خواستاریم.

_______________________________

 حجت الاسلام والسلمین ملک حسینی طی پیامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق آورده است»

خبر درگذشت همشیره مکرمه مایه تألم و تاثر گردید، خداوند متعال ایشان را با فاطمه زهرا(س) محشور فرماید.

_______________________________

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه فارس نیز در پیام خود به حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق آورده است:

درگذشت همشیره مکرمه  را به حضرتعالی و تمامی فامیل محترم و خانواده محترم توکلیان  تسلیت و تعزیت عرض نموده ،از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده،  رحمت، آمرزش و علو درجات و برای حضرتعالی و  تمامی بستگان محترم   اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت می نمایم.

_______________________________

حجج اسلام والمسلمین سیدمحمد رضا آیت اللهی و  سیدمحمدهادی آیت اللهی هم در پیامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق آورده اند:

خبر تالم برانگیز همشیره مکرمه، مومنه صالحه حاجیه خانم طاهره حدائق، صبیه مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ محمد رضا حدائق قدس سره موجب تالم و تاسف فروان گردید.

این مصیبت را به حضرت عالی، اخوان محترم، شوهر و فرزندان آن مرحومه تسلیت عرض نموده برای آن فقیده سعیده همنشینی با حضرت صدیقه طاهره س و حشر با موالیانش محمد و آل ص و برای حضرت عالی و سائر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه احدیت مسئلت می نمایم

_______________________________

 پیام تسلیت هیئت امام حسن مجتبی(ع):

خبر درگذشت تالم برانگیز همشیره مکرمه، مومنه صالحه، حاجیه خانم طاهره حدائق، صبیه محترم مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ محمد رضا حدائق قدس السره

موجب تالم و تاسف فراوان گردید.

این مصیبت بزرگ را به حضرتعالی، اخوان محترم و همچنین همسر و فرزندان آن مرحومه تسلیت عرض نموده، برای آن فقیده سعیده همنشینی با حضرت صدیقه طاهره (س) و حشر با موالیانش محمد و آل (ص) و برای حضرتعالی و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه احدیت مسئلت می نماییم.

هیئت امام حسن مجتبی ابرقوئیهای مقیم شیراز

_______________________________

مدیرکل صدا و سیمای فارس هم در پیام خود آورده است؛

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت همشیره والامقام را به جنابتان و خاندان ارجمند مرحوم آیت الله حدائق (اعلی الله مقامه الشریف) تسلیت عرض می کنم.

خداوند بحق زهرای مرضیه (سلام الله علیه )علو درجات را به آن مرحومه مغفوره و صبر جمیل و اجر جزیل به شما و سایر وابستگان عنایت فرماید.

سهرابی

مدیر کل صدا وسیما

_______________________________

بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس نیز در پیامی آورده است؛

درگذشت صبیه مرحوم حضرت آیت الله حاج شیخ محمدرضا حدائق و همشیره حاج شیخ علیرضا حدائق را به ایشان و بیت معظم حدائق و خانواده محترم توکلیان صالح تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن فقیده سعیده و صبرجمیل و اجر جزیل برای جمیع بازماندگان خواستاریم.

بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha