جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهید استوار

حوزه/ در پی شهادت سرلشکر استوار محمودآبادی، علمای استان فارس طی پیام های جداگانه ای تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، علمای استان فارس در پی شهادت شهید سرلشکر عبدالرسول استوار محمودآبادی پیام تسلیت صادر کردند.

در این پیام ها آمده است:

مِنَ المُؤمِننَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر عروج ملکوتی و عاشقانه جانباز شهید سردار جبهه های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم حاج عبدالرسول استوار که پس از تحمل سال ها رنج و سختی ایام جانبازی مشتاق دیدار با همرزمان شهیدش مخصوصا سیدالشهداء مقاومت حاج قاسم سلیمانی بود موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

کشور سرافراز و ملت غیور ایران اسلامی و بویژه استان فارس همه عزت، سربلندی، آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاوری ها، فداکاری ها و ایثارگری های بزرگمردانی می داند که در پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و اطاعت محض از ولی فقیه مدظله العالی و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روایت گر واقعی ایثار شده اند.

بدون تردید حماسه فداکاری ها و از خودگذشتگی های این جانبازان سرافراز در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل به عنوان چراغ راه آیندگان خواهد بود.

جامعه روحانیت شیراز ضمن عرض تسلیت این ضایعه مولمه به محضر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی و مردم قدرشناس استان فارس مخصوصا شهر مقدس شیراز و همرزمان شهید عزیز و خانواده معزز ایشان از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و حشر با اولیاء الهی را مسئلت می نماید./ والسلام

سید علی اصغر دستغیب

رئیس جامعه روحانیت شیراز

______________________

مِنَ المُؤمِننَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر عروج و شهادت سردار دلاور اسلام و یار و یاور رزمندگان دفاع مقدس و همچنین مدافعین حرم حاج عبدالرسول استوار محمودآبادی واصل و موجب تأثر و تأسف شدید گردید، سردار عزیزی که با استقامت و فداکاریهای خود در صحنه های مختلف علیرغم مجروحیت شیمیایی الگویی ارزشمند برای رزمندگان عزیز اسلام بود و درس ایثار و ایستادگی همراه با تعبد و اطاعت محض از ولی فقیه زمان را به مشتاقان دفاع از اسلام به بهترین وجه آموخت.

اینجانب این ضایعه مؤلمه را به محضر ولی الله الاعظم حضرت حجت ابن الحسن العسکری(عج) و نایب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی و عموم مردم ولایتمدار فارس خاصه همرزمان فداکارش و خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از محضر باری تعالی حشر با اولیاء الهی جهت آن عزیز به حق پیوسته و صبر و اجر جهت بازماندگان محترم درخواست دارم./ والسلام

العبد سید محی الدین طاهری

تولیت آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین(ع)

______________________

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر روح سرداری پرافتخار از تبار عشق و حماسه به سوی ملکوت پر کشید و ما بازماندگان ناسوتی را در حسرت خویش اندوهناک کرد.

سال ها حضور در خط مقدم جهاد و دفاع از حرم آل الله همراه با علمدار انقلاب شهید حاج قاسم سلیمانی اعلی الله مقامه از او اسطوره ای دیگر ساخت که یادش همواره گرامی خواهد ماند.

مدیران، اساتید و طلاب حوزه علمیه استان فارس شهادت سرلشکر پاسدار حاج رسول استوار محمودآبادی رضوان الله تعالی علیه را به مقام معظم رهبری مدظله العالی، همرزمان شهید، خانواده محترم و مردم شریف استان فارس تسلیت می گویند و برای آن مجاهد راه خدا علو درجات را از خداوند سبحان مسألت می‌کنند.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس

______________________

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت جانباز سرافراز و سردار هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی و دفاع از حرم، سرلشکر پاسدار حاج عبدالرسول استوار(محمودآبادی) را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معظم و همرزمان و مردم شهیدپرور استان فارس تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

شهید عزیزی که با کمال اخلاص و رشادت تا آخرین لحظه عمر، در عرصه های مختلف نظامی و فرهنگی و اجتماعی دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرد و در این راه نیز به دفعات متعدد به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

از خداوند متعال مسئلت دارم این شهید عزیز ما را با سیدالشهداء(ع) و انبیاء و اولیاء و شهداء خصوصا همسنگر دیرینش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همنشین گرداند و به بازماندگان و همرزمان ایشان، صبری جمیل عنایت فرماید.

والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

علیرضا حدائق

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha