سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قبانچی با بیان اینکه بعد از ترور داشمند هسته ای ایران منطقه در دهانه ی آتشفشان قرار می گیرد، افزود: اول کشور های حاشیه خلیچ فارس در این آتش می سوزند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه نجف اشرف با بیان اینکه بعد از ترور داشمند هسته ای ایران منطقه در دهانه ی آتشفشان قرار می گیرد، تأکید کرد: کشور های حاشیه خلیچ فارس اولین کشورهایی هستند که در این آتش می سوزند.

وی ضمن محکوم کردن این تجاوز و بیان اینکه این جنگ به نفع هیچ کس نیست، گفت: این تجاوز حقیقت کشور های مخالف اسلام و پیشرفت را آشکار کرد. ما معتقد هستیم که این جنایت بر آگاهی، اراده و پیشرفت ملت ها خواهد افزود و این جنایتکاران پاسخ آن را خواهند گرفت.

امام جمعه نجف اشرف در بخش دیگر خطبه نماز جمعه اقدام وزارت آموزش و پرورش عراق در حذف درس تربیت اسلامی از امتحانات را محکوم کرد و افزود: توجهیات سخنگوی وزارت آموزش و پرورش قانع کننده نیست و ما معتقدیم که تربیت اسلامی بخشی از هویت ملت ماست.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی با اقدام اهالی بغداد در مخالفت با گسترش خانه های فساد و مراکز فروش مشروب اعلام همبستگی کرد و مسئولیت بستن مراکز فساد و حفظ هویت و فضای اسلامی را به عهده دولت دانست.

وی از امضای توافقنامه دولت عراق با چین در ساخت ۱۰۰۰ مدرسه استقبال کرد و ابراز امیدواری کرد که این توافقنامه زیر ساخت ها را شامل شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha