جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قبانچی امام جمعه نجف اشرف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قبانچی امام جمعه نجف اشرف بر لزوم مقابله با افرادی که سعی دارند به حوزه علمیه ضربه بزنند، تأکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در سخنانی در واکنش به فیلمی که اخیرا در شبکه های اجتماعی منتشر شد و در آن یک روحانی نما، میلیون ها دینار طلا برای همسرش خریداری می کرد، گفت: مقامات باید حقیقت این مسئله را برای افکار عمومی روشن کرده و دروغین بودن ادعای این شارلاتان هایی که به دنبال ضربه زدن به حوزه عملیه هستند را بیان کنند.

وی از اقدام سازمان اطلاعات ملّی در تعقیب این فرد و بیان دروغ بودن ادعای او، تشکر و قدردانی کرد.

امام جمعه نجف اشرف تصریح کرد: این اقدام کورکورانه، هر بار نقاط قوت ملت ما که همان حوزه علمیه، شعائر حسینی و عشایر است را هدف قرار می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی اشاره کرد: این چه اعجاز و چه کرامتی از اهل بیت (علیهم السلام) است که میلیون ها نفر در روز عرفه به زیارت حرم امام حسین (ع) و  حضرت امیرالمومنین (ع) مشرف می شوند و همزمان صد ها حاجی دور کعبه طواف می کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه تمدن مادّی گرای غرب، فرزند را متعلق به حکومت می داند و می گوید که پدر و مادر هیچ حقی بر آنها ندارند، افزود: فرهنگ اسلامی تأکید می کند که رابطه فرزند با پدر در دنیا و آخرت پایدار است و هر کس حقوق خاصی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha