جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قپانچی  امام جمعه نجف اشرف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قپانچی حمله مکرر به کنسولگری ایران در نجف اشرف و مرقد آیت الله سید محمد باقر حکیم را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه نماز جمعه نجف اشرف حمله مکرر به کنسولگری ایران در نجف اشرف و مرقد آیت الله سید محمد باقر حکیم را محکوم کرد و گفت: حضور عشایر برنامه بیگانگان ناکام ماند.

مجلس نمایندگان عراق مسئول پرُ کردن خلأ قانون اساسی و تصویب قانون انتخاباتی جدید است

وی مجلس نمایندگان عراق را مسئول پرُ کردن خلأ قانون اساسی و تصویب قانون انتخاباتی جدید دانست و ملت عراق را نسبت به بازگشت دیکتاتوری هشدار داد و از آنان خواست خرابکاران را شناسایی کنند.

امام جمعه نجف اشرف از مشارکت عشایر عراق در تظاهرات و خاموش کردن آتش فتنه تشکر کرد و گفت: عشایر مرجعیت را یاری کرده و به برکت حضرت صاحب الزمان (عج) کشتی را از غرق شدن نجات دادند.

وی تأکید کرد: برنامه های بیگانگان که آیت الله سیستانی نسبت به آن هشدار داده بودند، با حضور عشایر ناکام ماند.

حمله مکرر به کنسولگری ایران در نجف اشرف محکوم است

قبانچی تمامی اعمال خشونت آمیز، بستن خیابان ها و مدارس و اداره ها، حمله مکرر به کنسولگری ایران در نجف اشرف و حمله وحشیانه به مرقد آیت الله سید محمد باقر حکیم محکوم کرد و گفت: بر اساس کدام شرع و عرف به مرقد مردی که جان خود را در راه عراق داد، حمله می کنند.

وی به دعوت اسرائیل به تشکیل ائتلاف نظامی غربی عربی و استفاده از حوادث عراق برای مقابله با ایران اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی در خطبه نماز دینی به سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) و ایام وفات حضرت فاطمه معصومه (س) اشاره کرد.

وی همچنین به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به روایت اول اشاره کرد و گفت: زمانی که یاد اهل بیت (ع) را زنده می کنیم، با این کار با ولایت تجدید بیعت کرده و اعتقادات را تحکیم می بخشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha