شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قبانچی تأکید کرد: جامعه و تمدن غربی در آستانه فروپاشی قرار دارد و عراق در این تحولات نقش محوری دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف تأکید کرد: جامعه و تمدن غربی در آستانه فروپاشی قرار دارد و عراق در این تحولات نقش محوری دارد.

وی در دیدار با اعضای دفتر"سازندگی کشور" در نجف اشرف، تحلیلی از روند تجربه جدید عراق ارائه داد و بر شایستگی ملّت عراق و توانایی آن در مسیر پیشرفت و سازندگی تأکید کرد.

امام جمعه نجف اشرف نسبت به تلاش مستقیم و غیر مستقیم برای ایجاد ذهنیت منفی مبنی بر شکست تجربه عراق و عدم توانایی شیعه در اداره کشور و تمرکز بر نکات منفی هشدار داد و گفت: عراق توانایی خود را در پایداری در برابر بزرگترین توطئه ها و به وجود آوردن معجز اجتماعی، سیاسی و جهادی ثابت کرده است؛ آنچنان که این مسئله در فتوای دفاع مقدس به رهبری آیت الله سیستانی و لبیک ملت به این فتوا اتفاق افتاد.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی همگی را به مسئولیت پذیری و عدم تکیه بر دیگران دعوت کرد و بیان داشت: ما در آستانه فروپاشی جامعه و تمدن غربی هستیم و ستاره تمدن اسلامی روز به روز درخشان تر می شود، به این دلیل دشمنان بر فروپاشی عراق و نابودی اراده ملت آن تمرکز دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha