جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قبانچی با بیان اینکه پایان ترامپ مساوی با پایان هیمنه آمریکا بر جهان است، افزود: ترامپ با تهدید کردن به سلاح و متهم کردن به تقلب، چهره دیکتاتوری خود را آشکار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه نماز جمعه نجف اشرف که با رعایت دستور العمل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شد، با بیان اینکه پایان ترامپ مساوی با پایان هیمنه آمریکا بر جهان است، افزود: ترامپ با تهدید کردن به سلاح و متهم کردن به تقلب، چهره دیکتاتوری خود را آشکار کرد.

وی در ادامه گفت: زمانی که ترامپ از کناره گیری از ریاست جمهوری خودداری می کند، یعنی اینکه ما در مقابل عصر جدیدی قرار داریم و آن عصر ملت ها و پایان افسانه تمدن غرب است.

امام جمعه نجف اشرف در بخش دیگر خطبه نماز جمعه اشاره کرد: برخی از شبکه های طنز در سیاست خود از شکست اسلام سخن می گویند و ادعا می کنند که اسلام نمی تواند با عصر کنونی همزیستی کند.  ملت عراق باید هویت شبکه ها و صاحبان آن را بشناسند و بداند که آنان بعد از شکست در به آتش کشیدن عراق، اسلام را هدف قرار دادند.

خطیب جمعه نجف اشرف در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه تصویب قانون وام گرفتن و کمبود بودجه به معنی ائتلاف شیعه و سنی علیه کرد نیست و تنها برای حل بحران بوده، تصریح کرد: کردها به عنوان بخش جدایی ناپذیر عراق باقی می ماند.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha