چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
اسلامی تبار

حوزه/ امام جمعه موقت کاشان گفت: عده‌ای با دل بستن به بایدن و انتخابات آمریکا خودشان را معطل کرده‌اند، این یک خیال واهی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسلامی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با اشاره به نظر مقام معظم رهبری که سیاست ما در قبال آمریکا سیاست مشخص و حساب شده است و با رفت و آمد افراد تغییر نمی کند، اظهار داشت: روش ملت ایران در برابر هر رئیس جمهوری  که در آمریکا روی کار بیاید استقامت، بصیرت و مبارزه نسبت به زیاده خواهی آنها است.

وی با بیان اینکه تاکنون سیاست هیچکدام از رؤسای جمهور آمریکا نسبت به ایران تغییر نکرده است، ادامه داد: آنها با سلطه بر منابع ملی کشورمان به دنبال نابودی جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه تمام رؤسای جمهور آمریکا  از حزب دموکرات گرفته تا حزب جمهوری خواه، طرفدار صهیونیست ها و مخالف جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: اینکه عده‌ای با دل بستن به بایدن و انتخابات آمریکا خودشان را معطل کرده‌اند یک خیال واهی است.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان روش رؤسای جمهور آمریکا در برابر ایران تغییر نخواهد کرد، خطاب به دولتمردان، گفت: مسئولان نظام نباید هیچ گونه امیدی به غربی ها داشته باشند بلکه نگاهشان باید به داخل باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تبار در پایان با بیان اینکه سیاست مداران و دولتمردان آمریکا دشمن ما هستند، تصریح کرد: قطعا نظر رئیس جمهور جدید آمریکا نیز در مورد برجام هیچ فرقی نخواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha