شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فرماندار

حوزه/ فرماندار ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه کاشان در طب سنتی، حرف برای گفتن بسیار دارد، گفت: با حضور متخصصین طب سنتی در ستاد کرونای کاشان باید دستاوردهای طب سنتی در این شهرستان مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، علی اکبر مرتضایی قهرودی امروز در جلسه ستاد کرونا و رزمایش کمک مؤمنانه کاشان که با حضور آیت الله سلیمانی و اعضای این ستاد در دفتر نماینده ولی فقیه در کاشان برگزار شد با اشاره به آماده شدن برای تعطیلی دو هفته ای  به خاطر وضعیت سیاه کرونایی در کاشان، اظهار داشت: به دلیل وضعیت نامناسبت کرونا امکان تعطیلی کاشان از دوهفته شاید بیشتر شود.

وی به خسارات اقتصادی و مالی که اصناف کاشان به خاطر کرونا متحمل شده اند اشاره کرد و گفت: کاشان به عنوان اولین شهرستان استان اصفهان پرونده های خسارات مشاغل اقتصادی اصناف را به مرکز استان ارسال کرد.

فرماندار کاشان با بیان اینکه باید اعتبار مناسبی برای کمک به خسارت دیدگان کرونایی که منبع درآمد دیگری ندارند در نظر گرفته شود، ادامه داد: با کمک گرفتن از خیرین برای کمک به کادر درمان و پزشکان بیمارستان های بهشتی و سیدالشهداء آران و بیدگل باید اقدامات لازم به عمل آید، ضمن اینکه مراسم تجلیل و قدردانی از این عزیزان به عنوان ایثارگران و جهادگران عرصه سلامت باید برگزار شود.

وی با بیان اینکه همراه بیمار کرونا نباید در بیمارستان ها حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه همراه بیمار کرونایی انتقال دهنده ویروس به سایر اقشار جامعه است، باید تمهیدات ویژه ای در این زمینه به عمل آید.

مرتضایی با تاکید بر فرهنگ سازی در جامعه برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، افزود: قطعا مردم اگر تبعات حضور در مکان های عمومی را بپذیرند و اقدام کنند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه کاشان در طب سنتی حرف برای گفتن زیاد دارد، ادامه داد: با حضور متخصصین طب سنتی در ستاد کرونای کاشان باید دستاوردهای طب سنتی در این شهرستان مورد بررسی قرار گیرد.

وی با مثبت ارزیابی کردن قرارگاه های سلامت محله محور در کاشان، گفت: باید قدردان مقام معظم رهبری باشیم که با دستور ایشان رزمایش کمک مؤمنانه طی ۸ ماه گذشته دستاوردهای بسیار خوبی را در سطح کشور داشته است.

مرتضایی در پایان با اشاره به اینکه ویروس کرونا عده ای را از آموزش  عقب می اندازد، افزود: باید برای دانش آموزان بی بضاعتی که به علت عدم برخورداری از امکانات آموزش مجازی در شرایط کرونایی ممکن است از تحصیل باز بمانند اقدام لازم به عمل آید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha