جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فرجی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان با تاکید بر این که دشمنی آمریکا با ایران هیچ ربطی به انتخاب افراد ندارد، گفت: مسئولان و ملت سرافراز ایران هیچ گاه جنایات آمریکایی ها علیه کشورمان را فراموش نخواهند کرد و گول لبخند و قرارداد های آنها را نخواهند خورد.

حجت الاسلام والمسلیمین منصور فرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان با اشاره به انتخابات آمریکا، گفت: بدانیم که دشمنی آمریکا هیچ ربطی به انتخاب افراد ندارد.

مدیر حوزه علمیه کاشان، با بیان اینکه طی ۴۰ سال گذشته دشمنی آمریکا را تجربه کرده ایم، ادامه داد: هرچه قدرت ایران در عرصه های مختلف افزایش پیدا می کند دشمنی آمریکا نیز با حضور در منطقه و ارتباط کشورهای عرب با اسرائیل، علیه کشورمان افزایش می یابد.

وی، با بیان اینکه احزاب جمهوری خواه و دموکرات در براندازی نظام اسلامی مشترک اند، گفت: قدرت موشکی و هسته ای ایران بهانه مشترک دو حزب امریکا است تا بتوانند حضورشان را در منطقه نهادینه کنند.

مدیر حوزه علمیه کاشان به حسن نیت ایران در برجام اشاره کرد و ادامه داد: خروج آمریکایی ها از برجام ثابت کرد که دشمنی آنها با  ایران روز بروز بیشتر می شود و درس عبرتی برای مسئولان کشورمان شد که به هیچ کدام از احزاب آمریکا نباید اعتماد نکنند.

وی با بیان اینکه تحریم آمریکا علیه کشورمان در دوران همه روسای جمهور این کشور وجود داشته است، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی، افزایش صادرات غیرنفتی، عدم وابستگی به دلار، استقلال در عرصه های مختلف، سرمایه گذاری و برنامه ریزی اقتصادی در خاورمیانه تنها راه مقابله با تحریم های ظالمنانه استکبار جهانی است.

حجت الاسلام والمسلیمین فرجی، شعار مرگ بر آمریکا را آرمان همیشگی ملت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: جهانیان  متوجه شده اند که شعار مرگ بر آمریکا کلیدواژه ایستادن در مقابل قدرت های ظالم و ستمگر است.

مدیر حوزه علمیه کاشان با بیان اینکه پیمان مردم کشورمان با امام امت و مقام معظم رهبری هیچ موقع قطع نمی شود، تصریح کرد: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مقام معظم رهبری  در رابطه با دشمنی آمریکا، کشورمان را در تمام بحران ها نجات داده است.

وی در پایان با بیان اینکه همیشه مدیون خون شهید سهبد سردار حاج قاسم سلیمانی و صدها هزار شهید انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم  هستیم، اظهار کرد: مسئولان و ملت سرافراز ایران هیچ گاه جنایات آمریکایی ها علیه کشورمان را فراموش نخواهند کرد و گول لبخند و قرارداده های آنها را نخواهند خورد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha