جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فرجی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: آزادگی آزادگان گواه شاهدان حاضری است که سالهاست خاطرات دوران اسارت در زندان های بعثی را در وجود خود حفظ کرده و تاریخ زنده ای بر جنایات استکبارند.

حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان با تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز کشورمان به میهن اسلامی، گفت: آزادگان سرافرازانی بودند که با بدرقه امام راحل رفتند و با استقبال امام انقلاب بازگشتند.

مدیر حوزه علمیه کاشان افزود: آزادگان هر کدامشان هزاران ورق از کتاب نانوشته انقلابند و در وجود نابشان هزاران هزار خاطره از دوران اسارت را به یاد سپرده اند.

وی، ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشورمان را حماسه دیگری در سایه دفاع مقدس که برای همیشه در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت شده، دانست و تصریح کرد: آزادگی آزادگان گواه شاهدان حاضری است که سالهاست خاطرات دوران اسارت در زندان های بعثی را در وجود خود حفظ کرده و تاریخ زنده ای بر جنایات استکبارند.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی ادامه داد: آزادگان با شهیدان زیستند و یاران شهید خود را در محاصره به آغوش کشیدند و گاهی نیز با بدن مجروح و افتخار جانبازی به آزادگی نیز مفتخر شدند.

مدیر حوزه علمیه کاشان اظهار کرد: تجلیل از آزادگان فقط دادن هدیه نیست، بلکه باید ارزش آنان را در جایگاه آزادگی و ادامه راه و اندیشه آنها را در شناخت انقلاب و پیروی از ولایت فقیه و ایثارگری شناخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha