چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امر به معروف

حوزه/ معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان از تشکیل شورای امر به معروف در شهرداری کاشان با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان در جهت اصلاح دستگاه ها و ارتقای معنوی منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، دکتر روح الله صنعتکار در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر ضمن برشمردن اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، اظهار داشت: در شورای امر به معروف مصوب شد تا شهرداری به واسطه بزرگ‌ترین حوزه مدیریت شهری و خدمت رسانی به عموم و وجود بیشترین کارمند با ایجاد منشور اخلاقی از اشاعه معروف و نهی از منکر، این فریضه را بومی سازی‌ کرده و کلیه سازمانها و نهادهای ذیربط را ملزم به رعایت آن کند.

معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان افزود: همچنین مصوب شد تا سازمان فرهنگی ورزشی و دیگر سازمان های شهرداری با هم اندیشی کارشناسان امر به معروف و نهی از منکر در جهت تقویت فضای معنوی شهر به برگزاری مسابقات و جشنواره ها اقدام کرده و با شناسایی معروفات در حوزه جوانان و ورزش به توسعه فضای معنوی شهر اقدام کنند.

صنعتکار تصریح کرد: همچنین شهرداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبق سنوات گذشته در کنار برگزاری زیارت عاشورا به دیگر برنامه‌های مناسبتی محرم پرداخته با تقویت عفاف و حجاب و تذکرات لسانی به مراجعین پرداخته تا با یادآوری و نهی از منکرات و تشویق به معروفات جامعه بهتری را رقم بزند.

در ادامه شهردار کاشان و ریاست شورای امر به معروف شهرداری با استقبال از مصوبات بیان شده در شورا، اظهار داشت: از طرح های پیشنهادی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان استقبال می کنیم و با تمامی دستگاه ها به محقق شدن آن کمک می کنیم.   

لازم به ذکر است، در این جلسه که در شهرداری کاشان با حضور مسئولین دستگاه ها و سازمان ها برگزار شد، مصوباتی بین ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شهرداری انعقاد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha