پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله عباسعلی سلیمانی

حوزه/ جامعه روحانیت کاشان در پیامی از مقام معظم رهبری به دلیل انتصاب آیت الله سلیمانی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان قدردانی کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، جامعه روحانیت کاشان با صدور پیامی پیامی از رهبر معظم انقلاب به دلیل انتصاب آیت الله سلیمانی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان قدردانی کرد.

در پیام جامعه روحانیت کاشان آمده است: خدا را شاکریم که بار دیگر نظر مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) مردم مؤمن و انقلابی منطقه کاشان را شامل حال شد و شخصیتی والامقام، استادی ارجمند، مجاهدی نستوه، مدیری کارآمد، مجتهدی سخت کوش و عضو محترم مجلس خبرگان رهبری را که وفاداری و تعهد خویش به انقلاب و رهبری را طی سال های طولانی به اثبات رسانیده است به عنوان نماینده خویش و امام جمعه کاشان معرفی فرمودند.

عبارت های همراه با شکوه و لطف مقام معظم رهبری در مورد سابقه تمدنی و فرهنگی و تاریخی و مشاهیر کاشان و تاکید معظم له بر نمره حدنصاب ایمان و انقلابی گری مردم عزیز کاشان و محافل پررونق  دینی و معروف این شهر که بیشتر در جمع مردم منطقه کاشان در ۲۰ آبان ۱۳۸۰ و نیز در حکم انتصاب آیت الله نمازی در سال ۱۳۸۵ ابراز فرمودند، اکنون با تجدید روحیه، شوقی مضاعف را به جان ولایت‌مداران کاشان افزود و روحیه ای نو و نشاطی زایدالوصف را به شیفتگان ولایت بخشید و مفتخر عنایت خود نمود.

جامعه روحانیت کاشان در کنار مردم مؤمن و انقلابی این منطقه، صاحبان مراکز و موسسات مذهبی و هیئات دینی و کلیه اقشار و اصناف این منطقه با تمام وجود در کنار و همراه نماینده منتخب و محبوب مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله عباسعلی سلیمانی(زیده عزه) خواهند بود و حرمت نهادن سایه پدری و ولایی ایشان را بر خود فرض و لازم می دانند.

در اینجا لازم است از زحمات مجاهد مهاجر حضرت آیت الله نمازی (زیده عزه) در طول قریب به ۱۴ سال در این دیار کهن، به ویِژه اقدام و همت ایشان به ساخت مصلای بقیه الله الاعظم تشکر کنیم و یاد و خاطره نخستین امام جمعه شهرمان عالم خدوم فقید حضرت آیت الله یثربی رحمت الله علیه  را گرامی بداریم.

خداوند سایه لطف و محبت مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) را بر مسلمانان و شیعیان جهان مستدام فرماید.

والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته 

جامعه روحانیت کاشان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha