جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد

حوزه/ آیت الله طباطبایی نژاد گفت: مردم و روحانیون کاشان باید این توفیق را که رهبر معظم انقلاب استثناء قائل شده و برای منطقه کاشان نماینده ولی فقیه قرار داده اند، قدر بدانند و شاکر این نعمت باشند.

 آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان صبح امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه کاشان در گفت و گو با خبرنگار «حوزه»، اظهار داشت: آیت الله نمازی و آیت الله سلیمانی از افراد و بزرگوارانی هستند که  قبل از انقلاب، در راه انقلاب قدم برداشتند و در خط امام و رهبری بوده و جزء بهترین امام جمعه های ما هستند.

وی افزود: مردم کاشان باید این نعمت را قدر بدانند که سالیانی در خدمت آیت الله نمازی بودند و از این به بعد نیز در خدمت آیت الله سلیمانی خواهند بود.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: ان شاءالله هر دوی این بزرگواران در راه هدایت مردم کوشا هستند و مردم ولایتمدار کاشان نیز همچون سابق مسیر درست را پیموده و از روحانیون و بزرگان خود به ویژه نماینده ولی فقیه حمایت خواهند کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: مردم و روحانیون کاشان باید این توفیق را که رهبر معظم انقلاب استثناء قائل شده و برای منطقه کاشان نماینده ولی فقیه قرار داده اند، قدر بدانند و شاکر این نعمت باشند.

وی با بیان اینکه کاشان شهر علم و پایتخت نهج البلاغه است و این مهم نشان‌دهنده اهمیت منطقه کاشان است، خاطرنشان کرد: کاشان به معنای واقعی دارالمؤمنین است و همه با هم، هم‌حرف، هم‌عقیده و هم‌فکر هستند.

نماینده ولی فقیه در اصفهان اظهار امیدواری کرد: حوزه های علمیه و روحانیون در کاشان نیز با مردم همبستگی داشته و با دوری از اختلاف و حفظ وحدت رویه حامی ائمه جمعه به ویژه نماینده ولی فقیه باشند.

وی در پایان حوزه علمیه کاشان را از حوزه های فعال و خوب برشمرد و افزود: این حوزه در زمینه قرآن و نهج البلاغه همواره پیشقدم بوده و موفق عمل کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha