جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله عباسعلی سلیمانی

حوزه/ امام جمعه موقت کاشان با صدور پیامی انتصاب آیت الله سلیمانی را به نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه کاشان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام و والمسلمین اسلامی تبار، امام جمعه موقت کاشان، با صدور پیامی انتصاب آیت الله سلیمانی را به نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه کاشان تبریک گفت.

متن پیام امام جمعه موقت کاشان به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

محضر مبارک حضرت آیت‌الله سلیمانی «دامت برکاته»

سلام‌علیکم

انتصاب حضرت‌عالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به منصب امامت جمعه و نمایندگی  ولی‌فقیه در شهرستان کاشان را تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در این عرصه مهم خواستارم.

مردم کاشان مردمی ولایی ،حسینی انقلابی هستند. کاشان شهر عالمان بزرگ و شهر ۱۷۰۰ شهید است.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر خالصانه از عالم مجاهد حضرت آیت‌الله نمازی سلمه الله و تشکر از حسن اعتماد ایشان به بنده حقیر،از همه مسئولین و مدیران شهرستان کاشان می‌خواهم که جنابعالی را درزمینهٔ تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی که در پیام مبارکشان به آن تصریح فرمودند یاری دهند.

ترفیع جایگاه نماز جمعه و تقویت آن با سلوک معنوی و خطابه‌های عالمانه و ارتباط مستمر با مردم مؤمن و انقلابی و خانواده‌های شهدا و جوانان عزیز و تلاش در عرصه رفع مشکلات مردم امری مبارک است که خداوند متعال حضرت‌عالی را به آن موفق بدارد و ادعیه زاکیه ولی‌عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریفـ» را پشتوانه جنابعالی قرار دهد و درجات امام‌جمعه فقید و خدوم حضرت آیت‌الله یثربی (ره) را متعالی بگرداند.

والسلام علیکم و رحمه الله

محمدرضا اسلامی تبار

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha