سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت‌الله سلیمانی

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: آیت الله سلیمانی در عین حالی که سخنران و خطابه خوان بسیار خوبی است، توان ایجاد وحدت بین تمام گروه های سیاسی را نیز دارد.

حجت الاسلام حبیب الله یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، به بیان ابعاد شخصیتی و علمی آیت الله سلیمانی اشاره کرد و گفت: ایشان با داشتن روحیه جوان‌گرایی، فردی بسیار پرتلاش، کارآمد و سازگار با سلیقه های متفاوت است.

وی با بیان اینکه آیت الله سلیمانی بسیار عاقلانه  تصمیم گیری  می کند، افزود: این بزرگوار در سنگر امامت جماعت زاهدان طوری رفتار کرده بود که اهل تسنن بیش از شیعیان به ایشان احترام می‌گذاشتند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان ادامه داد: آیت الله سلیمانی در عین حالی که سخنران بسیار خوبی است، توان ایجاد وحدت بین تمام گروه‌های سیاسی را دارد.

استاد حوزه خاطرنشان کرد: نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان با توجه به تجارب ارزنده، موفقیت‌ها و سوابق درخشانی که در سنگر امامت جمعه زاهدان داشت، قطعا در دارالمؤمنین کاشان نیز توان جمع کردن تمام گروه ها و جناح‌های سیاسی را حول محور نظام دارد.

استاد تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی تصریح کرد : آیت الله سلیمانی به دلیل سخنرانی هایی که از قدیم الایام در محافل و مجالس کاشان داشته، قطعا با مردم و فرهنگ این شهرستان غریبه نیست.

وی، به ارتباط بسیار خوب آیت الله سلیمانی با حوزه های علمیه و روحانیون  اشاره کرد و گفت: گرچه سن ایشان بالا است ولی از روحیه شاداب و جوان‌گرایی بسیار خوبی برخوردار است.

حجت الاسلام یوسفی در پایان، اختلافات جناحی را مهم ترین مشکلات منطقه فرهنگی کاشان دانست و ابراز داشت: از آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان انتظار داریم با برداشتن اختلافات سیاسی، امام جمعه همه مردم منطقه فرهنگی کاشان باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha