شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله عباسعلی سلیمانی

حوزه/ جمعی از بازاریان کاشان در پیامی از مقام معظم رهبری به دلیل انتصاب آیت الله سلیمانی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، جمعی از بازاریان کاشان در پیامی از مقام معظم رهبری به دلیل انتصاب آیت الله سلیمانی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان قدردانی کردند که متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)

سلام علیکم

بی‌تردید پیام روح‌بخش حضرتعالی در انتصاب آیت‌الله عباسعلی سلیمانی به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه و امامت جمعه کاشان، سرتاسر تجلی محبت و جلوه عنایات ویژه شما به مردمان این دیار است. تعابیر بلند و حکیمانه حضرتعالی در توصیف سابقه مجاهدت و علم‌پروری کاشان، گواهی پرافتخاری است که می‌توان بارها و بارها بدان پناه برد و آن را منشأ حرکات نوین و آینده‌ساز قرار داد.

این فرموده درخشان حضرتعالی که: «کاشان علاوه بر افتخارات تاریخی و پرورش برجستگان علمی و چهره‌های کم‌نظیر در فقه و حدیث و علوم عقلی و ادبیات و اخلاق که حقّاً مایه‌ مباهات است، در دوران کنونی و در حوادث مهم انقلاب و نظام اسلامی نیز مجاهدت مردمی و وفاداری به آرمان‌ها را به حدّ نصاب کامل رسانیده است» مؤید انقلابی‌گری و مبین نقش همیشگی مردم کاشان است که با امدادهای خداوند پس از این نیز استمرار و تعالی خواهد داشت.

ایران عزیز، در طول چهار دهه از عمر مبارک انقلاب، همواره طلیعه‌دار ساخت تمدن نوین ایرانی اسلامی بوده و به افق‌های دوردست چشم دوخته است؛ و در این میان دارالمؤمنین کاشان کوشیده است خود را در افق شهری تمدن‌ساز و در تراز شهرهای رو به پیشرفت ایران نشان دهد؛ و اینک توجه ویژه شما به کاشان سبب‌ساز روحیه مضاعف و اندیشه پرتکاپویی خواهد بود که مردمان و مسئولان این شهر با پیشتازی جوانان و نخبگان گام‌های جدی و حیاتی بیشتری بردارند.

بدین‌جهت، ما جمعی از بازاریان کاشان صمیمانه و غیرتمندانه بر خود لازم دانستیم از نگاه ویژه و توجه پدرانه شما به این منطقه تاریخ‌ساز قدردانی و تشکر نماییم و ضمن سپاسگزاری مجدد از تلاش‌های ارزشمند عالم مجاهد حضرت آیت‌الله عبدالنبی نمازی، از حضور حضرت آیت‌الله سلیمانی اعلام استقبال نموده و به‌رسم دیرین و مهمان‌نوازی خاطره‌آفرین مردم کویر، این مهمان عزیز را بر چشم بنشانیم و در مأموریت‌های محوله یاری رسانیم.

بار دیگر با ارسال درود و تحیت به روح بلند معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره امام جمعه فقید شهرمان حضرت آیت‌الله یثربی، محضر آن رهبر فرزانه اعلام می‌داریم که بر عهد دیرین و پیمان مستحکم خود بر آرمان‌های انقلاب اسلامی، استوار و مستدامیم و تا همیشه با جان و توان بر اجرای منویات حکیمانه آن رهبر معظم پایمردی می‌کنیم.

در پناه عنایات مهربانانه حضرت حق، برایتان طول عمر و سلامتی مسئلت داریم و امید واثق داریم که همواره ذیل توجهات حضرت ولی‌عصر امام زمان(عج) پرتوفیق و پرعزت باشید.

سایه شما مستدام

جمعی از بازاریان کاشان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha