شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ توودیع ومعارفه نماینده ولی فقیه امام جمعه کاشان

حوزه/ آیت الله سلیمانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امانت سنگینی را به من سپرده اند، گفت: از جایگاه نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه کاشان با رعایت حرمت بزرگان، پاسداری خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، امروز در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه کاشان، گفت: بر این باوریم که از امانتی که مقام معظم رهبری به بنده سپرده اند باید به خوبی پاسداری و نگهداری کنم.

وی، با بیان اینکه  فقها، فلاسفه، متکلمین و محدثین بزرگ و فیض کاشانی ها با خدمات ارزنده خود کاشان را به دارالمومنین تبدیل کردند، ادامه داد: در دارالمومنین کاشان علمای بزرگی همچون آیت الله یثربی ها، مدنی ها، اعتمادی ها و امامی ها پرورش پیدا کرده اند.

امام جمعه جدید کاشان، به خدمات آیت الله سید مهدی یثربی(ره ) اشاره کرد و افزود: آیت الله یثربی(ره) که تجسم اخلاق دربین مردم بود ۲۷ سال به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان خدمات شایانی به دارالمومنین ارائه کردند.

 وی با اشاره به خدمات ۱۴ ساله آیت الله نمازی در سنگر نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه کاشان، ادامه داد: مقام معظم رهبری از آیت الله نمازی به عنوان «فقیه مجاهد» نام برده اند.

 عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه امانت نماز جمعه را از آیت الله نمازی در منطقه ای که امام باقر(ع) سفیرش را برا  تبلیغ دین به آنجا  فرستادند، را تحویل می گیرم، گفت: کاشان از لحاظ سوابق دینی به قم که عنوان عش آل پیامبر(ص را دارد، تنه می زند.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه نگاهم به جایگاه نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه، نگاه قدرت و سمت نیست، اظهار کرد:  نماز جمعه تجلی آرمان های انقلاب و رهبری و مطالبات مردمی است.

وی تصریح کرد: به عنوان  امام جمعه تمام تلاشم را با در میان مردم بودن، با مردم زندگی کردن و خدمت به مردم دارالمومنین و شهید پرور کاشان بکار خواهم گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha