پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله نمازی

اختصاصی حوزه نیوز/ براساس اعلام یک منبع آگاه، آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان خداحافظی کرده است.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار «حوزه» از تغییر امام جمعه کاشان خبر داد و گفت: آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان خداحافظی کرده است.

وی با اشاره به این که گزینه جانشینی آیت الله نمازی با حکم رهبر معظم انقلاب انتخاب می شود، اظهار کرد: قرار است روز پنج شنبه جلسه تودیع و معارفه نماینده جدید ولی فقیه و امام جمعه کاشان برگزار شود.

آیت الله نمازی از سال ۱۳۸۵ با حکم رهبر معظم انقلاب عهده دار نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه کاشان بوده است.

آیت الله سلیمانی امام جمعه کاشان می شود

شنیده ها حاکی از آن است که آیت الله عباسعلی سلیمانی، به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان معرفی خواهد شد. البته تا زمانی که حکم از سوی مقام معظم رهبری صادر نشود، این مسئله قطعی نیست و در حد گمانه زنی است.

آیت الله سلیمانی، هم اکنون عضو مجلس خبرگان رهبری است و نمایندگی ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امامت جمعه زاهدان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

آیت الله عبدالنبی نمازی

آیت الله عباسعلی سلیمانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    0 4
    کجا میری نمازی؟ بودی حالا.....
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      3 0
      ویل لکل همزة لمزة
  • محسن NL ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    3 0
    سلام بنده دوسال پیش در یک جلسه درس اخلاق آیت الله نمازی در قم شرکت کردم و از اون موقع تا حالا زندگیم عوض شده . واقعا علما و مجتهدین طراز اول چرا باید درگیر حکومتداری بشوند . کاش ایشون در قم کرسی تدریس بنا کنند تا افراد بیشتری از علم و اخلاق ایشون فیض ببرن و استفاده کنند.
    • سجاد IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      2 0
      ایشون قبل از اینکه امام جمعه کاشان بشه قم درس خارج فقه داشت
  • مرور آخرین خطبه آیت الله سلیمانی در 1397 IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    3 0
    3 اسفند 1397 آیت الله عباسعلی سلیمانی: زاهدان - آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد. به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد و علت آن را تفکر زیبای رهبر معظم انقلاب مبنی بر جوان‌گرایی عنوان کرد. وی افزود: البته چون بنده نماینده خبرگان رهبری هستم قطعا تا پایان دوره پیگیر مسائل استان سیستان و بلوچستان خواهم بود و بعضی از کارها را از طریق حوزه نمایندگی تعقیب خواهم کرد. وی ادامه داد: اما نگاه رهبر معظم انقلاب و دفتر حضرت آقا مساله جوان‌گرایی است که نام من هم در این لیست قرار گرفته است که به گفته رئیس دفتر مقام معظم رهبری بنده اولین شهید این تفکر زیبا هستم که در ادامه نیز سایر عزیزان به این شهادت نائل می شوند. آیت‌الله عباسعلی سلیمانی گفت: از همه مردم عذرخواهی می‌کنم و حلایت می طلبم و امیدوارم مردم عزیز استان کاستی ها، ضعف ها و نارسایی ها را بر من ببخشید و قطعا من هرکجا باشم دعاگوی لطف مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان خواهم بود.
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    0 20
    امیدوارم نماینده جدید دیدگاه معتدل داشته باشند و به پیشرفت وتوسعه کاشان واستان شدن کاشان بیاندیشند
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      5 1
      معتدل یعنی چه ؟ آیت الله نمازی چه افراطی داشت ؟ شاخص اعتدالتون رو از دشمنان نگیرید .
    • حسین IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      3 2
      ایا ما خود معتدلیم تا دیگران هم باشند یا من معتدل نیستم دیگران باید معتدل باشند !!! به نظرم الان زمان این حرف ها نیست الان زمان وحدت تمام است .
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    2 0
    خوب بود فرد جوونی رو به عنوان امام جمعه کاشان انتخاب می‌کردند آقای سلیمانی به اندازه کافی مسن هستند
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 2
    سلام علیکم بنده حدود سیزده سال هست که آیت الله نمازی.حفظه الله تعالی.را میشناسم.در اخلاق ومعنویت وعلم واقعا کم نظیر هستند.همیشه چهره خندان....
    • یوسفی IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      1 1
      باسلام بنده نیز ضمن تایید اظهارات 13:09 با شناختی که از نزدیک از ایشان دارم با تایید علم و دیانت و اخلاق و تقوا و سلامت نفس ایشان اعلام مینمایم که میخاستم مثبت بدهم که اشتباهآ منفی خورد. امیدوارم همیشه سلامت باشند.
  • مصطفی IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    4 0
    چه اصراری دارید که عنوان آیت الله برای آقای سلیمانی بگذارید؟! تعبیر حضرت آقا که ایشون رو حجت الاسلام خطاب کردند، کاملا حساب شده و مطابق با واقعیت هست .. پس شما هم یا این مطلب رو حذف کنید و یا عنوان و محتوا رو اصلاح بفرماین ..
  • ایرانی NL ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    3 1
    نمازی همونیه که به معتمد آریا گیر داده بود...
    • IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
      1 2
      گیر ؟! رهایی به ولنگاریه ؟ گرایش از دین به هوس خوبه ؟ وای به موقعی که عقلمان اسیر نفس و هواهایش باشد و تازه فکر کنیم حالمان خیلی خوب است ! و اگر تذکر و منعی دیدیم ناراحت و برافروخته شویم !
  • متبی اخوان IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
    2 0
    ایت الله نمازی متولد 1327 است تودیع میشود ایت الله سلیمانی متولد 1326 است ودر زاهدان اعلان میکند بدلیل جوانگرایی استعفا کرده است چگونه میتوان صدق در گفتار ای اقایان را در کلام و عمل ثابت کرد
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
      1 1
      البته آیت الله نمازی در اصل مساله بیماری دارند و بالطبع کار مدیریت معنوی کند می شود ، اما حاج آقای سلیمانی ما شاء الله قبراقند ، از طرف دیگر کاشان با استان پهناوری همانند سیستان قابل مقایسه نیست ، و از جانب سوم جایی مثل کاشان وزنه ی مناسبی می طلبد که ما فوق جوانی باشد .
  • مهدی جوزق چین IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 1
    مرگ بر استکبار مرگ بر فرانسه
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    0 0
    كاشان از قديم بستر پروش عالمان بزرگ ديني بوده و هست.بهتر بود معظم له فردي را از خودكاشان كه كم هم نيستند انتخاب مي فرمودند.روح حضرت آيت الله يثربي رحمت الله عليه هم شاد.