جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرجی

حوزه / مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: امروز انتظار از حوزویان و دانشگاهیان در عرصه فرهنگی بیش از پیش است . حضور فعال و آگاهانه به همراه بصیرت انقلابی از اهم واجبات است.

حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان با گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: شهادت شهید دانشمند آیت الله دکتر مفتح که حیات با برکتش نماد وحدت حوزه و دانشگاه بود، یادمان وحدتی ماندگار و جاوید است که ضرورت آن امروز بیش از هر زمان دیگر احساس شده و ارتباط بیشتر این دو مرکز علمی، تحقیقی، و دینی قدم های استواری را رقم می زند که در فضای جامعه امروز از اهم اولویت هاست.

وی با  اشاره به هجمه تمام جانبه دشمنان انقلاب اسلامی در قالب های مختلف رسانه ای و فضای مجازی علیه ارزش های اسلام و انقلاب، خاصه هدف گرفتن اندیشه جوال و پویای جوانان، افزود:  فعالان دو جبهه حوزه و دانشگاه در عملیاتی مشترک،با فرماندهی فرمانده کل قوا و صدها افسر جوان عرصه فرهنگی، با تجربه یک اربعین انقلابی و نقشه عملیاتی و اجرایی گام دوم، عزم را جزم کرده و با محوریت حکمت ایمانی و علمی و تقویت بنیانی توحیدی در مقابل دشمن، سدی عظیم و استوار بنا کرده تا آسیب های احتمالی دفع و دغدغه های امام انقلاب رفع گردد.

مدیرحوزه علمیه کاشان در پایان اظهار کرد: امروز انتظار از حوزویان و دانشگاهیان در عرصه فرهنگی بیش از پیش و حضور فعال و آگاهانه به همراه بصیرت انقلابی از اهم واجبات است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha