جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فرجی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان، متولی اصلی تربیت و فرهنگ سازی در جامعه را بانوان دانست و گفت: اگر بانوان، انجام اقدامات فرهنگی و تربیتی را رسالت و وظیفه خود بدانند و بر آن اهتمام بورزند، بسیاری از معضلات فرهنگی برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی کاشان در نشست تخصصی حجاب و عفاف در فرماندار ی کاشان، گفت: برای حل معضلات و مشکلات در حوزه حجاب و عفاف  باید هر فرد، ارگان و نهاد وظیفه خود را انجام دهد.

 وی با اشاره به پذیرش فطری خوبی ها و زیبایی ها، افزود: به طور یقین اگر هر فرد یا مرکزی متناسب با فطرت پاک انسان ها فعالیتی و یا برنامه ای ارائه دهد، مورد پذیرش واقع می شود و به تدریج مشکلات و زشتی ها برطرف می گردد.

مدیر حوزه علمیه کاشان، متولی اصلی تربیت و فرهنگ سازی در جامعه را بانوان دانست و خاطرنشان کرد: اگر بانوان، انجام اقدامات فرهنگی و تربیتی را رسالت و وظیفه خود بدانند و بر آن اهتمام بورزند، بسیاری از معضلات فرهنگی برطرف می شود.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی در پایان تاکید کرد: لازمه بسیاری از فعالیت های فرهنگی هزینه های هنگفت نیست، بلکه مستلزم باور، اراده و همت جمعی است. در این صورت با هزینه های اندک اقدامات بزرگی محقق می شود.

در ادامه این نشست، مدیران آموزشگاه های فنی و حرفه ای آرایش و پیرایش و خیاطی بانوان که در جلسه حضور داشتند به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha