جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فرجی

حوزه / مدیر حوزه علمیه کاشان تصریح کرد: نهم دی که نماد ولایت پذیری امت آماده همیشه در صحنه شد تا بصیرتی ماندگار رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان در پیام حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی مدیر حوزه علمیه کاشان به مناسبت حماسه 9 دی آمده است: دهه بصیرت در تاریخ جمهوری اسلامی یادمان ولایت باوری انقلابیونی است که نه در شعار بلکه در عمل ثابت کردند که آمادگی برای ظهور را باید در عمل نشان داد تا رهروان وادی ظهور بدانند باید شهید باشند تا شهید شوند.

نهم دی که نماد ولایت پذیری امت آماده همیشه در صحنه شد تا بصیرتی ماندگار رقم بخورد و امتی پس از سه دهه گذر از واقعه انقلاب حضوری را رقم زند که تاریخ ساز شود با شهادت سرداری رقم خورد که در واقع سرباز ولایت بود سرداری را بهانه ای دانست تا نمادی از دفاع مقدس را در عرصه رشادت و شجاعت، توکل و توسل، صفا و صداقت، تا جهانیان بدانند تنها یک نفر از صدها سردار دفاع مقدس با هزاران بسیجی از میلیون ها بسیجی آماده، می تواند طومار برنامه طراحی شده شصت ساله استعمار در منطقه خاورمیانه به نمایندگی صهیونیست بین الملل را در هم پیچیده و جلوه ای از قدرت اسلام پیش از ظهور را در آمادگی زمان ظهور نشان دهد.

تبیین و تشریح این وقایع از تاریخ اسلامی ایران، بخشی از وظایف بازماندگان و وارثان ان خواهد بود که تکلیفی سنگین و جاویدان را ثبت خواهد کرد.

بصیرت فاطمی، اشراف رهبری، حضور ولایی، تفکر سلیمانی، آگاهی انقلابی و بیداری اسلامی، هدیه خداوند بر تمامی بسیجیان باد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha