جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرجی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان خواستار اختصاص بخشی از بودجه های فرهنگی شهرداری کاشان به اجرای طرح امین در مدارس آموزش و پرورش شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی ظهر امروز در جلسه ای که با حضور سرپرست معاونت تبلیغ حوزه های علمیه کشور و فرماندار ویژه شهرستان کاشان پیرامون بررسی اجرای طرح امین و حضور روحانیون در مدارس آموزش و پرورش، در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، برآورد هزینه اجرای یک ساله طرح امین در تمام مدارس کاشان را بالغ بر دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این هزینه در برابر ۳۰۰ میلیارد تومانی که یک شرکت صنعتی در کاشان به عنوان مالیات باید پرداخت کند، رقم بسیار ناچیزی است.

بیشتر بخوانید:

اجرای طرح امین در ۴ هزار مدرسه کشور

مدیر حوزه علمیه کاشان، اجرای طرح امین را یک پرورش جدی در آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: حوزه های علمیه به عنوان معین آموزش و پرورش می توانند در پرورش آینده سازان کشور نقش موثری داشته باشند.

وی در پایان با تاکید بر لزوم اختصاص بخشی از بودجه های فرهنگی شهرداری کاشان در اجرای طرح امین، گفت: برای یک هیئت مذهبی که در طول ده شب محرم  ۵ میلیارد تومان هزینه می کند، اختصاص سالیانه پنج میلیون تومان به اجرای طرح امین در مدرسه محل خود، رقمی نیست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha