پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شریفی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل به نقش بسیج در پیروزی دوران دفاع مقدس و خنثی نمودن توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: امنیت و آزادی، حریت و استقلال کشورمان مدیون خون شهدای بسیجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام اصغر شریفی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره علامه طباطبایی و تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: اگر در یک جمله بخواهیم بسیج را خلاصه کنیم، باید بگوییم بسیج و بسیجیان جمع مخلصی هستند که برای رضایت خالق و کمک به مخلوق عارفانه، عاشقانه و مجاهدانه تا سرحد شهادت تلاش می کنند.

وی به نقش بسیج در پیروزی دوران دفاع مقدس و خنثی سازی توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: امنیت، آزادی و استقلال کشورمان مدیون خون شهدای بسیجی است.

حجت الاسلام شریفیان خاطرنشان کرد: نابودی داعش در سوریه و عراق در سایه تلاش ها و کوشش های بسیج مردمی اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه اگر براساس فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری تفکر بسیجی بر جامعه ما حاکم باشد مشکلات کشور کمتر می شود، تصریح کرد: حاکم بودن تفکر بسیجی در صنایع دفاعی و نظامی، کشورمان را در ردیف کشورهای پیشرفته صنایع دفاعی به خصوص موشکی دنیا قرار داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در پایان خاطرنشان کرد: ای کاش تفکر بسیجی در موضوعات اقتصادی، دولت، مجلس و مردم کشورمان نیز حاکم می شد که اگر چنین بشود ایران اسلامی گلستان می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha