چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان

حوزه/ مدیر مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان هفته بسیج را فرصتی مغتنم برای انتقال عالمانه تفکر بسیجی در جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گرگان، مریم میرکریمی در نشستی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، در جمع کارکنان مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان بیان کرد: بسیج ماندگارترین یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است که در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ فرمان تشکیل آن صادر شد.

وی با استناد به کلام بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، گفت: «تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران، یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی است که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد».

مدیر موسسه آموزش عالی الزهرا(س) گرگان افزود: در ارزش و فضیلت تفکر بسیجی همان بس که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) می فرمایند: «بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر و میل بسیجی است»، تفکر بسیجی نوای دلنشینی است که اگر در کشوری طنین انداز باشد، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد بود.

میرکریمی با اشاره به اینکه انقلاب همچنان نیازمند تفکر بسیجی است، ادامه داد: پنجم آذر ماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی(رحمه الله علیه) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در مقطعی حساس و سرنوشت‌ساز است.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، این هفته را فرصتی مغتنم برای انتقال عالمانه تفکر بسیجی در جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز قدم‌های خوبی نسبت به بسیج در حوزه‌های علمیه برداشته ‌شده که انتظار می‌رود طلاب بسیجی در کنار دانش‌افزایی و تقویت بنیه علمی به انتقال مفاهیم صحیح انقلاب و اسلام بپردازند.

مدیر مرکز پژوهش های اسلامی الزهرا(س) گرگان اضافه کرد: مدیر، اساتید، کارکنان و طلاب بسیجی مجموعه حوزوی الزهرا(سلام الله علیها) گرگان با تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، شهدا، جانبازان، ایثارگران، با پیشرفت های علمی و فکری خود زمینه رشد و تفکر بسیجی را در مراکز علمی فراهم کرده و با خلاقیت، نوآوری و تکیه بر این تفکر به تبلیغ و ترویج ارزش های انقلابی و اسلامی می پردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha