دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بصیرتی

حوزه / مسئول اداره تبلیغات اسلامی کاشان در پیامی اظهار داشت: فرهنگ حق طلبی، عدالت خواهی و سازندگی بسیج مرزهای عقیدتی و جغرافیایی را یکی پس از دیگری در نوردیده و جهانخواران و طمع ورزان را بیش از پیش به وحشت افکنده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام  مهدی بصیرتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در پیامی به مناسبت هفته بسیج، آورده است:

تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد و این یک رکن اساسی است.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

نام بسیج یاد آور حماسه آفرینی شهدا و جانبازان و رزمندگان در دفاع مقدس، دفاع از حرم و مرزها و امروز دفاع از سلامت است.

درود بی کران به روان پاک و طیبه ی شهدای بسیج که با بذل جان خویش، فرهنگ ایثار و رشادت را در کالبد انقلاب اسلامی دمیدند. امروز فرهنگ حق طلبی، عدالت خواهی و سازندگی بسیج مرزهای عقیدتی و جغرافیایی را  یکی پس از دیگری در نوردیده و جهانخواران و طمع ورزان را بیش از پیش به وحشت افکنده است. و اینک آوازه ی بلندِ ظفرمندی های این لشکر الهی و شجره ی طیبه، عالم تاب گردیده و آرزوی امام راحل را جامه ی عمل پوشانده است.

اداره تبلیغات اسلامی کاشان با تأسی به تفکر ناب بسیج ، افتخار دارد دوشادوش بسیجیان، حافظ آرامش و امنیت اعتقادی این مرز و بوم شهیدپرور و پیرو راه پاک شهدا باشد.

این جانب فرا رسیدن هفته بسیج را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)، بسیجیان سلحشور و ملت قهرمان ایران اسلامی خصوصا بسیجیان شهرستان کاشان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، سربلندی روزافزون این جان برکفان مخلص را از درگاه خداوند مسئلت می نمایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha