شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تخریب و تحریف جایگاه و نقش بسیج در جامعه هستند، گفت: دشمنان به خوبی می دانند که نیروی مردمی بسیج ستون اصلی این انقلاب است، لذا از هرگونه توطئه و تحریف علیه این نیروی مردمی و جهادی فروگذار نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید موسی محمودی امروز در دیدار جمعی از بسیجیان شهرستان بیجار که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: بسیج نیروی برآمده از دل و بطن جامعه اسلامی است و این مهم در عمل اثبات شده است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بسیج یک نیروی مردمی است که اجزای آن را یکایک افراد جامعه شکل می دهند و حضور این نیروی مردمی در همه عرصه های ملی درخشان بوده و هست.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: با این وجود هنوز برخی از افراد نام بسیج را به اسلحه و تفنگ گره زده اند که این تفکری بسته و محدود است، بسیج ستون اصلی این نظام اسلامی است که در همه عرصه ها کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است که نمونه بارز آن را می توان حضور این عزیزان در جبهه های هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در سال های اخیر که شاهد حوادث طبیعی به مانند زلزله، سیل و جدیدا هم کرونا بوده و هستیم، همواره حضور شما بسیجیان عزیز پررنگ و تاثیرگذار بوده است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تخریب و تحریف جایگاه و نقش بسیج در جامعه هستند، بیان داشت: دشمنان به خوبی می دانند که نیروی مردمی بسیج ستون اصلی این انقلاب است، لذا از هر گونه توطئه و تحریف علیه این نیروی مردمی و جهادی فروگذار نیست.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: لذا برای بی اثر کردن توطئه های تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان علیه بسیج باید این نهاد مردمی روز به روز تقویت شود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان سخنان خود گفت: از سوی دیگر باید گفت که نخبگان بسیجی زیادی در کشور داریم که باید از ظرفیت آنها برای رفع مشکلات و اعتلای این انقلاب استفاده ببریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha