پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه دهگلان

حوزه/ امام جمعه اهل سنت دهگلان گفت: بسیج اهل سیاست است، ولی هرگز سیاست زده و جناح گرا نبوده و نیست زیرا برنامه و آرمان های بسیج بسیار والا و گسترده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا عبدالسلام محمدی امروز در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهگلان و نماینده ولی فقیه در سپاه این شهرستان اظهار داشت: مردمی بودن و حضور در عرصه های ملی از خصیصه های و ویژگی های بارز بسیج است.

امام جمعه اهل سنت دهگلان گفت: بسیج به عنوان نهاد و نیرویی ارزشی در تمامی عرصه ها حضوری تاثیرگذار دارد و این مهم در بسیاری از عرصه ها به اثبات رسیده است.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اولین نشانه از خلوص نیت بسیج، حضور مقتدرانه در هشت سال دفاع مقدس بود که این عزیزان اجازه ندادند که ذره ای از این خاک به دست نامحرمان بیفتند.

ماموستا محمدی افزود: ماموریت بسیج بعد از اتمام هشت سال دفاع مقدس نه تنها به پایان نرسید، بلکه بعد از این دوران تازه بسیج وارد مرحله جدیدی بنام سازندگی کشور گردید و در مباحثی همانند محرومیت زدایی، خدمت به محرومان و کارنامه درخشانی دارد.

امام جمعه اهل سنت دهگلان گفت: بسیج شجره طیبه انقلاب و یادگار بزرگ امام امت است و نهادینه شدن فرهنگ بسیج در جامعه باعت تعالی جامعه و برطرف شدن مشکلات کشور می گردد.

این عالم اهل سنت ادامه داد: همچنین بسیج با عملکرد خود نشان داده است که همواره در همه حوزه ها دغدغه مند انقلاب و مردم است.

ماموستا محمدی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در بحران ها و بلایای طبیعی همواره این بسیجیان بودند که پیش قراوان کمک و امدادرسانی به مردم بوده و هستند و در بحث مبارزه با بیماری کرونا شاهد حضور این نیروی مردمی در میدان هستیم که این بسیار ارزشمند است.

امام جمعه اهل سنت دهگلان گفت: بسیج از مکتب عاشورا درس مجاهدت در راه خدا را یاد گرفته است و باید گفت که بسیج ماندگارترین یادگار و تدبیر امام خمینی(ره) است که همواره به عنوان ستون این انقلاب و ملت محسوب می شود.

ماموستا محمدی در پایان سخنان خود بیان داشت: بسیج اهل سیاست است، ولی هرگز سیاست زده و جناح گرا نبوده و نیست زیرا برنامه و آرمان های بسیج بسیار والا و گسترده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha