پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حکمت حکیمی فر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار گفت: متأسفانه آشفتگی و بی‌نظارتی های موجود در بازار نشان از عدم تدبیر دست اندرکاران و متولیان دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، امام جمعه توپ آغاج امروز در دیدار معتمدین روستای قراجلو با اشاره به گرانی مواد پروتئینی و بعضی مواد غذایی ضروری، اظهار داشت: گرانی های ساختگی و بازارگرمی های زیاده خواهان برای مردم غیر قابل قبول است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار با تاکید بر نظارت های مسئولین، گفت: مسئولین با متخلفان برخورد کنند.

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان بیجار افزود: متأسفانه قیمت کالاها این روزها لحظه ای افزایش پیدا می کند و همین امر موجب نگرانی خورده فروشان کالا می شود در نتیجه یا کالا را به دست مشتری نمی دهند یا خودسر افزایش قیمت می دهند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار تصریح کرد: بطور مثال یک کالا اگر روی آن ۳۵۰۰ تومان درج شده باشد ۴۵۰۰ می فروشند و مشتری حق اعتراض هم ندارد.

حجت الاسلام حکیمی فر در ادامه سخنان خود افزود: قطعا دست های شومی باید در کار باشند که کالاهای ضروری و پروتئینی را از سر سفره های مردم جمع کنند.

امام جمعه توپ آغاج بیان داشت: متاسفانه آشفتگی و بی نظارتی های موجود در بازار نشان از عدم تدبیر دست اندرکاران و متولیان دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار با انتقاد شدید از قیمت سرسام آور مرغ در سطح بازار، گفت: یک عده برنامه ریز مرفه و بی درد یک شبه قیمت مرغ ۲۵ هزار را به ۳۵ هزار تومان می رسانند که این همان تفکر لیبرالی حاکم بر اقتصاد است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha