سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج با اشاره به جایگاه بسیج، تصریح کرد: امروز بسیج به یک نیرو و مکتب بزرگ جهان شمول تبدیل شده است.

ماموستا محمدامین راستی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: بیماری کرونا به مسئله ای مهم برای جامعه و همه ما تبدیل شده است، با این وجود باید اذعان کرد که علی رغم اطلاع رسانی رسانه ها باز هم افرادی نسبت به این وضعیت کاملا بی تفاوت هستند که این امر را باید به نوعی تضییع حقوق دیگران عنوان کرد.

وی با اشاره به محدودیت های کرونایی در کشور و کردستان، بیان کرد: بی شک اگر این محدودیت ها از سوی همه ما و با مدیریت و نظارت کامل دولت و دستگاه های متولی اجرا شود، ان شاء الله شاهد کاهش زنجیره بیماری خواهیم بود.

ماموستا راستی در ادامه با اشاره به آغاز هفته بسیج و نقش این نیروی مردمی در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلاب، گفت: بسیج واژه ای فراگیر است و این واژه عظیم در استان کردستان در همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تبلور خاصی یافت.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون خدمات نهاد بسیج به مردم استان کردستان بسیار چشمگیر بوده است و جا دارد از شهدای بسیجی در این خطه یادی داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز بسیج وارد مرحله جدیدی از خدمت به نظام و ملت شده است؛ امروز بسیج به یک نیرو و مکتب بزرگ جهان شمول تبدیل شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha