پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: چندین  ماه متوالی است که شاهد تلاش جهادی و شبانه روزی بخش درمان کشور به ویژه کردستان هستیم که جای قدردانی دارد.

ماموستا محمدامین راستی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: متاسفانه در این روزها شاهد شیوع و گسترش بیماری کرونا در سطح کشور به ویژه استان کردستان هستیم.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: تداوم این بیماری در کشور و استان از یک سو باعث استهلاک بخش درمان و از سوی دیگر خود می تواند زمینه ساز بروز برخی از ناهنجاری های شخصی و اجتماعی شود.

این عالم اهل سنت اضافه کرد: بی گمان تا زمانی که مردم در بحث مبارزه با کرونا با بخش درمان تعامل لازم را نداشته باشند، نباید انتظار داشت که این ویروس جامعه را رها کند، لذا از شهروندان درخواست داریم هم برای حفظ سلامت خود و هم جامعه، نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

ماموستا راستی در تقدیر از کادر درمانی استان کردستان، بیان داشت: چندین  ماه متوالی است که شاهد تلاش شبانه روزی بخش درمان کشور به ویژه کردستان هستیم که کار این عزیزان اکنون خود جهاد است، لذا ما هم باید در این مسیر جهادی همراه بخش درمانی باشیم.

امام جمعه موقت سنندج اشاره کرد: شاید تحمل این وضعیت برای همه ما سخت باشد، ولی ناگزیریم که این سختی ها و محدودیت ها را برای شکست کرونا رعایت نماییم و همواره دستورالعمل های بهداشتی را نصب العین خود قرار دهیم.

این عالم اهل سنت گفت: ضروری است که بسیاری از برنامه های خود را تا اطلاع ثانوی به تعویق بیندازیم، همانطوری که نماز جمعه که از واجبات جامعه اسلامی است، برای حفظ سلامت مومنین مدتی است که برگزار نمی شود، بنابراین ادامه حفظ دستورالعمل های بهداشتی می تواند در غلبه بر ویروس کرونا ما را یاری کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha