پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
محمدامین راستی

حوزه/امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه حوزه دین کمترین استفاده از رسانه را داشته و دارد، گفت: نباید فرصت های ناب را به این سادگی از دست بدهیم؛ امروز باید طلاب و مبلغان دینی بهترین سلاح برای ترویج دین آسمانی اسلام را همین رسانه ها و فضای مجازی بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، عنوان کرد: ظرفیت های رسانه ها برای انجام امور تبلیغی، یک ابزار کارآمد و استراتژیک است تا جایی که عصر کنونی به عصر اطلاعات شناخته می شود، بنابراین باید با توجه به این همه ظرفیت دینی، فرهنگی و اجتماعی در کشور به ویژه در استانی همانند کردستان از ظرفیت رسانه ها بهترین فرصت را ببریم.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه با اشاره به تلاش صهیونیست ها برای انحصار رسانه ای، ادامه داد: نمونه بارز این سیاست صهیونیست ها را می توان وجود شخصی همانند «رابرت مرداک»؛ امپراتور رسانه ای دانست که یکی از صهیونیست های تندرو است.

ماموستا راستی اظهار کرد: می طلبد که در بحث رسانه قافیه را به دشمن نبازیم، زیرا جنگ رسانه ای اکنون تعیین کننده سیاست های بین المللی است و این مهم باید مورد توجه همه ما باشد.

این عالم اهل سنت با اذعان به اینکه حوزه دین کمترین استفاده از رسانه را داشته و دارد، اظهار داشت: نباید فرصت های ناب را به این سادگی از دست بدهیم؛امروز باید طلاب و مبلغان دینی بهترین سلاح برای ترویج دین آسمانی اسلام را همین رسانه ها و فضای مجازی بدانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha