جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمدامین راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج با تأکید بر اینکه وحدت شیعه و سنی کابوس مستکبران است، گفت: دشمن برای غارت ثروت کشورهای مسلمان دست به تفرقه افکنی می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی، عصر امروز در نشستی با جمعی از روحانیون اهل سنت سنندج، اظهار داشت: خوشبختانه علیرغم بسیاری از تلاش های دشمنان برای ایجاد دودستگی بین برادران اهل سنت و تشیع، شاهد وحدت و برادری بسیار خوبی در این استان هستیم.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: بی شک کسانی که همواره و در جلسه و مجلسی از اختلاف شیعه و سنی سخن به میان می آورند نه شیعه هستند نه سنی و حتی نباید این افراد را مسلمان و پیرو دین اسلام دانست.

این عالم اهل سنت با تأکید بر اینکه وحدت شیعه و سنی کابوس مستکبران است، اظهار داشت: دشمن برای غارت ثروت کشورهای مسلمان دست به توطئه و تفرقه افکنی می زند و امروز می بینیم که برخی از کشورهای اسلامی عملا به گاوه شیرده برای آمریکا تبدیل شده اند.

ماموستا راستی عنوان کرد: وحدت ما مسلمانان هم اقتدار برای همه ما به ارمغان خواهد آورد و هم اینکه جلوی غارت ثروت کشورهای اسلامی را از دشمنان و غربی ها می گیرد، بنابراین از شما روحانیون و طلاب اهل سنت می خواهیم که همواره تعاملات خود را با برادران اهل تشیع حفظ نمایید و اجازه ندهید فرد یا جریان هایی شما را در این موضوع به حاشیه بکشانند.

وی در پایان گفت: فرقه ها و نحله هایی که در کشور و به ویژه برخی از استان ها همانند کردستان وجود دارند، به نوعی دست آموز و دست پرورده دشمنان جهان اسلام هستند که در ازای دریافت کمک های مالی دین و آخرت خود را فروخته اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha