جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/امام جمعه موقت سنندج گفت: دشمنان با استفاده از هر فرصتی به دنبال پروژه «کُشته سازی» از وضعیت کرونا در کشور هستند و با این سیاست، ناامنی و کم رنگ کردن اعتماد جامعه به رسانه های داخلی را پیگیری می کنند.

ماموستا محمدامین راستی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان گفت: کرونا و آمار مبتلایان و تلفات آن در کشور هر روز به صورت کامل و جامع به اطلاع مردم می رسد و مردم نیز باید در این زمینه نسبت به رعایت موازین بهداشتی و هشدارهای پزشکی دقت لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: دشمنان با سوءاستفاده از هر فرصتی به دنبال ایجاد پروژه «کُشته سازی» از وضعیت کرونا در کشور هستند و با این سیاست، ناامنی و کم رنگ کردن اعتماد جامعه به رسانه های داخلی را پیگیری می کنند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: در روزهای اخیر برخی از رسانه های بیگانه آمارهایی را از تعداد فوت شدگان کرونا در کشور اعلام می کنند که هیچ عقل سلیمی نمی تواند این آمارها را پردازش کند.

ماموستا راستی افزود: در آمارهای ساختگی دشمن ارقامی اعلام می گردد که با توجه به وضعیت کرونا و شناختی که از آن داریم به هیچ عنوان نمی تواند صحت داشته باشد و این آمار تنها برای ایجاد یک جنگ روانی علیه ایران می باشد.

وی تصریح کرد: حال سؤال اینجاست که این آمارها که از سوی رسانه های دشمن با این قاطعیت اعلام می شود، از کجا به دست آمده است و منبع آن کیست؟!.

امام جمعه موقت سنندج گفت: به شهروندان و هم استانی های عزیز اطمینان خاطر می دهیم که اعلام آمارهای دروغین از تعداد درگذشتگان به علت کرونا در ایران تنها بخشی از جنگ روانی دشمن علیه این ملت است.

ماموستا راستی خاطرنشان ساخت: اعتماد به گفته ها و آمارهای اعلام شده از سوی رسانه های بیگانه تنها یک خروجی برای ما دارد و آن هم ایجاد یک بار روانی برای هموطنان  است.

امام جمعه موقت سنندج با تقدیر از خدمات کادر و پرسنل درمانی کشور و استان کردستان در مبارزه با بیماری کرونا، بیان داشت: در طول این چندین ماه مردم ایران به عینه شاهد ایثارگری های فعالان بخش درمان در مبارزه با کرونا هستند و بی شک کار و تلاش این عزیزان در تاریخ این کشور برای همیشه ثبت خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha