چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پور ذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اسلام درباره کمک و یاری رساندن به هم نوع بسیار تاکید دارد تا جایی که مومن نمی تواند نسبت به شرایط زندگی برادر دینی خود بی‌اهمیت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم آغاز سومین مرحله از کمک مؤمنانه در کردستان امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه بیت المقدس و... برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در این مراسم بیان داشت: باید آحاد جامعه که توانایی دارند در این طرح مؤمنانه و انسان دوستانه شرکت کنند تا ان شاء الله شاهد کاهش فشارهای اقتصادی بر خانوارهای کم درآمد در این ایام کرونایی باشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اسلام درباره کمک و یاری رساندن به هم نوع بسیار تاکید دارد تا جایی که مؤمن نمی تواند نسبت به شرایط زندگی برادر دینی خود بی اهمیت باشد.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از سوی دیگر از مردم شریف و مؤمن استان کردستان درخواست داریم خانواده هایی که از نظر مالی ضعیف هستند و آنها را می شناسند تحت حمایت خود قرار دهند که این اجری بزرگ در نزد خداوند دارد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه افزود: کرونا بدون شک خسارت های جانی و مالی برای جامعه ما به دنبال داشته است ولی در این میان شاهد ثمراتی نیز بوده ایم که همین رزمایش ها و کمک های مومنانه نمونه هایی از برکات و ثمرات این وضعیت در کشور و استان است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: همچنین حضور مسئولان و مردم در میدان مبارزه با کرونا و وضعیت کنونی، یکی از این ثمرات است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha