پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار

حوزه/نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مردم و به ویژه فرزندان شهدای والامقام از روح و معنویت شهدا در تمام زوایای زندگی بهره بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در دیدار با خانواده شهید محمد شکری از شهدای کردستان، اظهار کرد: این ما هستیم که به ذکر نام و یاد شهدا همواره نیازمندیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: حضور ما در منزل این شهید والامقام توفیق است که حاصل شد و امیدواریم همه ما رهروان واقعی راه شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه شهید شکری، شهید معرکه بودند یعنی در درگیری به شهادت رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: کسی که در معرکه و درگیری به شهادت می‌رسد و حضورش یک حضور خود خواسته در میدان بوده بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه شهدا حتی بعد از شهادت هم خیلی تاثیرگذارند ، گفت: تاثیرگذاری شهید بعد از شهادت بسیار بارز بوده و این را از رفتار فرزندان ایشان و روحیه صبور همسر شهید کاملا می‌توان به خوبی حس کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: امیدواریم مردم و به ویژه فرزندان شهدای والامقام از روح و معنویت شهدا در تمام زوایای زندگی بهره بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در پایان، کسب علم و تلاش در مسیر تحصیل را مهمترین رسالت فرزندان شهدا دانست و گفت: امیدواریم فرزندان شهید شکری نیز با تحصیل علم و تلاش در این مسیر رهروان خوبی برای پدر بوده و نام شهید را زنده نگهدارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha