سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/برگزاری همایش «وحدت حوزه و دانشگاه» با حضور اساتید حوزوی در سنندج

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان، پژوهش و علم را پیوند دهنده حوزه و دانشگاه دانست و بر ضرورت تقویت وحدت این دو نهاد علمی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در همایش وحدت حوزه و دانشگاه که در سالن جلسات کتابخانه امام خامنه ای سنندج برگزار شد، اظهار داشت: مسئله پژوهش نقطه پیوند حوزه و دانشگاه است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: وقتی حوزویان با یک پژوهشگر شایسته و متخصص در دانشگاه مواجه می شوند، خوب استقبال می کنند که این می تواند برای همه ما نویدبخش آینده ای درخشان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی اضافه کرد: علم، پیوند دهنده حوزه و دانشگاه است.

نماینده ولی فقیه استان کردستان به اشاره به جایگاه والای شهید محسن فخری زاده در علم و دانش، عنوان کرد: شهید فخری زاد علم را با زمینه انسانی اش به این جایگاه رساند که مورد توجه همه دنیا قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی اهمیت بسیاری ویژه ای برای حوزه های علمیه و دانشگاه ها قائل هستند و درباره شهید چمران می فرمایند که او یک دانشمند، شخصیت برجسته، خوش استعداد، اهل خدا و مناجات بود و می فرمایند که دانشگاه باید شهید چمران تحویل دهد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha