پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: همان طور که از اسم جهاد دانشگاهی هویداست، کارها در این مجموعه علمی و فکری باید به صورت جهادی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در دیدار رئیس و معاونین جهاد دانشگاهی استان کردستان، اظهار کرد: کاری که اکنون در جهاد دانشگاهی توسط شما عزیزان انجام می گیرد، بی شک فراتر و گسترده تر از بخش نامه ها و... می باشد، لذا همانطور که از اسم جهاد دانشگاهی هویداست، کارها در این مجموعه علمی و فکری باید به صورت جهادی انجام شود.

وی ادامه داد: یکی از اولویت های ما باید این باشد که تعامل بین دانشگاه و جهاد دانشگاهی بسیار بیشتر از گذشته شود، زیرا تحقق این امر می تواند زمینه ساز تحولات شگرفی گردد، بنابراین باید بتوانیم که نوع و کیفیت فعالیت های جهاد دانشگاهی به صورت کامل تفکیک شود، زیرا با این کار می توان بهتر و تخصصی تر کارها را پیش برد.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: جهاد دانشگاهی عضو حقوقی شورای فرهنگی دانشگاه‌ها بوده است و باید همیشه حضوری فعال در این شورا داشته باشد.

این  استاد حوزوی اظهار کرد: از جهاد دانشگاهی انتظار می رود که با کار جهادی، نقش خود را در دانشگاه های کشور به ویژه این استان به بهترین نحو ممکن ایفا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی در پایان گفت: هیچ کسی نمی تواند منکر تاثیرگذاری شگرف جهاد دانشگاهی در مباحث علمی و فکری باشد و این مهم عینا در ساختار دانشگاه های استان کردستان ملموس است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha