پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز لازمه جامعه ما، نشر فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل های جوان است تا از استحاله فکری و عقیدتی دشمنان اسلام به دور باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام امروز در دانشگاه فرهنگیان کردستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، علما، مسئولان و مردم برگزار گردید.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، اظهار داشت: شهدا سهم بسیار بزرگی در این انقلاب داشته و دارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: امروز که با امنیت کامل در این مراسم شرکت کرده ایم بی شک مرهون رشادت ها و جانفشانی های این عزیزان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز لازمه جامعه ما، نشر فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل های جوان است تا از استحاله فکری و عقیدتی دشمنان اسلام به دور باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: امروز با حضور پیکیر این شهیدان عزیز شاهد فضایی معنوی هستیم که همه ما آن را احساس می کنیم و باید افتخار کنیم که در استانی حضور داریم که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی سرزمین مجاهدت های خاموش است.

این استاد حوزوی در پایان سخنان خود گفت: باید بتوانیم که فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه زنده نگه داریم و اجازه ندهیم که زنگار روزگار این ارزش‌های اسلامی و انقلابی را از یاد ما ببرد.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha