جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید سلیمانی

حوزه/ رئیس حوزه هنری کردستان گفت: فعالان حوزه فرهنگ و هنر به بهترین نحو ممکن جایگاه والای شهید قاسم سلیمانی را برای همه ترسیم کنند و این اسطوره ملت ایران را به جهانیان معرفی نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، امین مرادی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: ملت ایران با حضور خود در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی عشق و محبت خود را به این شهید والامقام به تمام جهان نشان دادند.

رئیس حوزه هنری کردستان ادامه داد: فعالان فرهنگ و هنر نیز در این مهم نقش بسیار مهمی داشته و دارند و امسال هم برای گرامیداشت اولین سالگرد شهادت این سردار رشید اسلام ویژه برنامه هایی در دستور کار داریم.

مرادی اضافه کرد: فعالان حوزه فرهنگ و هنر به بهترین نحو ممکن جایگاه والای شهید قاسم سلیمانی را برای همه ترسیم کنند و این اسطوره ملت ایران را به جهانیان معرفی نمایند.

این مسئول فرهنگی با اشاره به اینکه شهادت و ترور شهید سلیمانی نشان از ترس آمریکایی ها از این فرزند انقلاب داشت، عنوان کرد: آمریکایی ها به خوبی می دانستند که هرگز نمی توانند به صورت مستقیم با سردار سلیمانی روبرو شوند به همین منظور در عملیاتی کاملا تروریستی وی را به شهادت رساندند و چهره واقعی و غیرانسانی خود را به جهانیان نشان دادند.

رئیس حوزه هنری کردستان در ادامه سخنان خود به برخی از ویژه برنامه های سالگرد شهادت سردار سلیمانی در این استان اشاره کرد و گفت: مشارکت در برگزاری شب شعر با همکاری ادارات استان در فضای مجازی به صورت کشوری، مشارکت در تولید مستند "ژنرال" با همکاری صدا و سیمای مرکز کردستان با به تصویر در آوردن نقش حاج قاسم در جلوگیری از سقوط اربیل، تولید قطعه موسیقی «یل میدان»، نماهنگ «حاج قاسم سلیمانی» و... از جمله ویژه برنامه های ما در این ایام خواهد بود.

مرادی در پایان به تولید قطعه نمایشی بی کلام توسط واحد نمایش حوزه هنری در قروه اشاره و خاطرنشان کرد: تولید موشن گرافی ناجی، تصویر سازی روایت‌ها و خاطرات شهید سلیمانی در قالب فیلم‌های کوتاه، شب خاطره شهید پاشاپور از همرزمان شهید سلیمانی و از مدافعان حرم در بیجار، برگزاری کارگاه آنلاین تروریسم دولتی و تولید ۲۰ اثر کاریکاتور، تولید پوستر، تابلوی نقاشی و دیوار نگاری تصویر شهید سلیمانی در سنندج از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha