شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بازدید

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مسئولان شهرداری درخواست داریم که طرح های در دست اجرا را سریعتر به پایان برسانند تا شهروندان بتوانند از آنها استفاده نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز از طرح های عمرانی در سطح شهر سنندج بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این بازدیدها که شهردار سنندج و دیگر مسئولان حضور داشتند، اظهار کرد: یکی از مسائلی که باید مدیران و مسئولان شهری همیشه مدنظر داشته باشند، مباحث شهری و توسعه المان های شهری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه شهرداری مستقیم و مستمری با شهروندان و مردم هر شهری دارد، افزود: خوشبختانه طرح های عمرانی خوبی در سطح شهر سنندج در دست اجراست، لذا امیدواریم که این طرح ها هرچه سریعتر به بهره برداری برسند.

وی ادامه داد: اقدامات و فعالیت‌های شهرداری سنندج در اجرای طرح‌های عمرانی، خدماتی، رفاهی و سرمایه‌گذاری امیدوار کننده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: از مسئولان شهرداری درخواست داریم که طرح های در دست اجرا را سریعتر به پایان برسانند تا شهروندان بتوانند از آنها استفاده نمایند.

 حشمت اله صیدی، شهردار سنندج نیز در سخنانی بیان کرد: طرح های مذکور با حمایت های استاندار، اعضای شورای اسلامی شهر در دست اقدام است.

شهردار سنندج افزود: در سال‌جاری اجرای طرح پیاده راه فردوسی، پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری سنه سنتر،  احداث شهربازی، احداث بوستان کوچک ره‌ش، آغاز چندین پروژه در پارک جنگلی آبیدر و همچنین تکمیل و احداث چندین طرح عمرانی در راستای رفع مشکل ترافیک، ارتقاء سیما و منظر و فضای سبز شهری در سطح آغاز شده است.

صیدی در پایان گفت: ان شاء الله تا قبل از پایان سال جاری پیاده راه فردوسی، بوستان  هکتاری «کوچک ره ش»، پایانه حمل ونقل عمومی در میدان آزادی و ... به بهره‌برداری می رسند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha