پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مسئولان و مدیران به گونه ای با مردم و ارباب رجوع برخورد کنند که زمینه یاس و ناامیدی مردم از نظام به وجود نیاید، بنابراین از مسئولان درخواست داریم که در برخورد با ارباب رجوع و مردم نهایت ادب و احترام را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قروه اظهار کرد: زمانی که در مسئولیت و پستی قرار می گیریم، نباید فرصت خدمت به مردم را از دست بدهیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان گادامه داد: مسئولان و مدیران به گونه ای با مردم و ارباب رجوع برخورد کنند که زمینه یاس و ناامیدی مردم از نظام به وجود نیاید، بنابراین از مسئولان درخواست داریم که در برخورد با ارباب رجوع و مردم نهایت ادب و احترام را داشته باشند.

این استاد حوزه ادامه داد: شکل شورای اداری باید تغییر یابد و از حالت تشکر و بیان مطالب غیرضرور خارج گردد و در جلسات آن از معضلات و مشکلات گفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: متاسفانه به صورت روزانه مراجعه کنندگان بسیاری داریم که علیرغم تحصیلات دانشگاهی بیکارند، حال باید پرسید برای این افراد و جوانان چه راه حلی انتخاب شده است؟ لذا شایسته است در چنین جلساتی به جای تقدیر و تشکرهای پی در پی به بیان مطالب اساسی و اصلی جامعه پرداخته شود و راه حل هایی برای رفع مشکلات اندیشیده شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر باید در این جلسات گزارش هایی داده شود که قابلیت عملیاتی شدن داشته باشند و ناظر به نقاط حساس برای مردم همانند بحث معادن و حقوق دولتی مرتبط به آن یا ازدواج و اشتغال جوانان و مسکن و ... باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: متاسفانه مشکل دیگری که داریم این است که در حوزه درمان و بهداشت آمارها کلی است، لذا انتظار داریم آمارها را در این باره دقیق تر و شفاف تر بیان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: در حال حاضر در کشور در صورتی که رفتار ما عملگرایانه باشد، کار به پیش می رود و در واقع باید بدون خطبه رفت سر اصل مطلب و در میدان با تمام وجود کار کرد.

وی با انتقاد از جدایی برخی از مدیران از مردم، گفت: باید مدیران در جامعه اسلامی همیشه در دسترس و در خدمت مردم باشند و خود را از جامعه دور نسازند که این یک آفت بزرگ برای نظام خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha