چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تقرير مصور عن الفقيد السعيد آية الله محمد اليزدي

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان با صدور پیام های جداگانه ای، ارتحال آیت الله محمد یزدی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان و بهمن مرادنیا استاندار کردستان با صدور پیام های جداگانه ای، ارتحال آیت الله محمد یزدی را تسلیت گفتند.

در متن پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کردستان آمده است:

عن رسول الله صلی الله علیه و آله: ما قَبَضَ اللّهُ تَعالی عالِما مِن هذهِ الاُمَّهِ إلاّ کانَ ثَغرَهٌ فِی الإسلامِ، لا تُسَدُّ ثُلمَتُهُ إلی یَومِ القِیامَهِ

درگذشت عالم جلیل القدر آیت الله محمد یزدی یار صدیق امام و مقام معظم رهبری که در طی گذشت بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی بخشی از عمر خویش را در سنگرهای مختلف صرف خدمت به نظام و مردم کردند، به محضر رهبر معظم انقلاب و امت انقلابی تسلیت عرض نموده و برای آن یار انقلاب علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل خواستارم.

عبدالرضا پورذهبی
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

همچنین بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در پیامی درگذشت آیت‌ الله محمد یزدی را تسلیت گفت که متن پیام به این شرح است:

انا للە و انا الیە راجعون

خبر ارتحال فقیە عالم و دانشمند آیت اللە محمد یزدی کە سالهای طولانی از عمر بابرکت خود را در سمت های گوناگون صرف دفاع از اسلام و انقلاب و آرمانهای بلند امام راحل کرد موجب تالم و تأسف عمیق شد.

این عالم وارستە در مجلس شورای اسلامی، قوە قضائیە، شورای نگهبان، خبرگان رهبری و جامعە مدرسین موجب خدمات ارزندە و ماندگاری بودند و هموارە با صراحت لهجە و شجاعت مثال زدنی با مواضع شفاف منشأ خدمات فراوانی بە نظام و مردم بودند.

اینجانب رحلت آیت اللە محمد یزدی را بە پیشگاە رهبر معظم انقلاب، طلاب و روحانیون، اهل بیت مکرم و عموم مردم متدین ایران اسلامی و کردستان عزیز تسلیت عرض نمودە وعلو درجات را برای آن مرحوم از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

بهمن مرادنیا

استاندار کردستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha