جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ایت الله یزدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با صدور پیامی، ارتحال آیت الله محمد یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی ارتحال آیت الله محمد یزدی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم جلیل القدر مرحوم آیت الله محمد یزدی رحمة الله علیه موجب تاثر و تالم فراوان اینجانب شد. نمود غیرت دینی و بصیرت انقلابی در نطق پرصلابت ایشان در بیت مرحوم علامه طباطبایی(ره) و خلق حماسه ی ۱۹ دی قم تا حضور عالمانه و آگاهانه در تمامی صحنه های تاثیرگذار نهضت بزرگ امام خمینی(قدس سره) همچون عضویت در مجالس تصویب قانون اساسی و خبرگان رهبری؛ تکیه بر کرسی خدمت به مردم در نمایندگی مجلس شورای اسلامی، شورای محترم نگهبان تا مسند ریاست قوه قضائیه؛ سالها سخنان عالمانه، کوبنده و بصیرت افزای خطبه های نماز جمعه ی تهران؛ ساماندهی مباحث فقه حکومتی در دروس خارج و ریاست جامعه ی وزین مدرسین حوزه ی علمیه قم و صدها توفیق بزرگی که از او خاطرات و یادگاران ارزشمندی به جای گذاشت همه و همه نشان از روح بلند و روحیه ی انقلابی عالمی حکایت دارد که همواره در میدان های مختلف حضوری پررنگ و تاثیرگذار داشت.

اینجانب فقدان این عالم بزرگ و وظیفه شناس را به محضر مقام معظم رهبری، علما، مدرسین و شاگردان و بیت شریف آن مرحوم تسلیت عرض نموده، علو درجاتشان را از خدای متعال خواهان و خواستارم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha