پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی

حوزه/  آیت‌الله‌ یزدی در پارسایی و تقوی مداومت داشت و در کلام و رفتار مراقبت می‌کرد، در پاسداری از نظام و انقلاب نیز همواره کوشا و دغدغه مند بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان با تسلیت ارتحال آیت الله محمد یزدی، آورده است: حضرت آیت‌الله‌ یزدی در پارسایی و تقوی مداومت داشت و در کلام و رفتار مراقبت می‌کرد، در پاسداری از نظام و انقلاب نیز همواره کوشا و دغدغه مند بود.

پارسایی و پاسداری گوهر کم‌یابی است که این روزها جامعه اسلامی بیشتر محتاج آن است.

پاسداری از آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی و پارسایی در رویّه و رفتار، اگر پاسداری از پارسایی تهی باشد به انحراف و خطا کشیده خواهد شد و اگر پارسایی منجر به پاسداری نشود مغز و ثمره نخواهد داشت.

آیت‌الله یزدی در این دو وصف مداومت داشت و با همین دو وصف نیز به ملاقات خداوند شتافت، پارسایی او، ایشان را در صراط ثابت قدم خواهد ساخت و پاسداری او، ایشان را در برابر ائمه معصوم سربلند خواهد کرد.

غفران خداوند بر آنان که دل در گرو دنیا نداشتند و برای سربلندی جامعه تمام قد ایستادند.

در این سال‌های اخیر برای صیانت حوزه‌های علمیه از انحراف در باورهای انقلابی، کوشش‌های وافری داشتند و دغدغه‌مندانه در این مسیر زحمات زیادی کشیدند. امیدواریم حوزه علمیه در این راه به پایداری بیشتر و استواری بالاتری دست پیدا کند و فقدان این مرد خداوند مانع حرکت و شتاب آن نشود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha