شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ تشییع آیت الله یزدی

حوزه/ آیت الله موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی دفاع جانانه آیت الله یزدی، از مبانی و ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس اسلامی در موقعیت‌های حساس، خصوصا فتنه سال ١٣٨٨ را از ویژگی‌های بارز ایشان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله یزدی(ره)، دفاع جانانه از مبانی و ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس اسلامی در موقعیت‌های حساس، خصوصا جریان فتنه سال ١٣٨٨ را از ویژگی‌های بارز ایشان دانست.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

ارتحال جانسوز فقیه اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، مجاهد بصیر و نستوه، یار صدیق امام راحل(رحمةالله علیه) و مقام معظم رهبری، استاد بزرگ حوزه‌های علمیه حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی(رحمة الله علیه) را به پیشگاه حضرت بقیة ‌الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مراجع معظم تقلید، علما، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه و عموم مردم انقلابی و مسلمان تسلیت عرض می‌نمایم.

آن مرد بزرگ الهی در طول عمر پربرکت خویش همواره مظهر علم، ایمان، تقوی، بصیرت و اسوه معنویت آمیخته با آگاهی، روشن ‌بینی، تعهد و مسئولیت اجتماعی به شمار می‌رفت و به‌ خصوص از آغاز حرکت با برکت انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) از استوانه‌ها و تکیه‌گاه‌های استوار پیشرفت انقلاب و تحقق نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

حضور در جایگاه‌های حساس خدمت به نظام اسلامی همچون ریاست قوه قضائیه، عضویت در شورای نگهبان و مجلس خبرگان، ریاست شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه و خطیب جمعه تهران از آن عالم وارسته چهره‌ای خدوم به یادگار گذاشته است.  

خاطره امت انقلابی ایران اسلامی هیچگاه دفاع جانانه آیت الله یزدی رحمة الله علیه از مبانی و ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس اسلامی در موقعیت‌های حساس خصوصا جریان فتنه سال ١٣٨٨ را فراموش نخواهد کرد.

اینجانب به نمایندگی از حوزه علمیه همدان ضمن تعزیت و تسلیت مجدد فقدان آن عالم ربانی، علو درجات آن بزرگوار و حشر ایشان را با اولیاء الهی از درگاه حضرت حق خواستارم.  

سید مصطفی موسوی اصفهانی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha