شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسابقه کتابخوانی زیباترین شکیب/همدان

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران همدان گفت: در آستانه میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار ، مسابقه کتابخوانی ویژه بانوان پرستار استان همدان با عنوان «زیباترین شکیب» برگزار می شود.

مریم جان جان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر درمانی در جبهه سلامت در این ایام، اظهار داشت: در آستانه ۳۰ آذر و میلاد با برکت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، مسابقه کتابخوانی ویژه بانوان پرستار استان همدان با عنوان «زیباترین شکیب» برگزار می‌ شود.

وی، هدف از برگزاری این مسابقه فرهنگی را آشنایی با شخصیت بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب کبری(س) دانست و تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و شیوع بیماری کرونا و در عرصه بودن مدافعان سلامت برای مبازره با این بیماری منحوس و با توکل بر خداوند متعال و توسل به اهل بیت(ع) و حضرت زینب کبری(س)، پرستار دشت کربلا، خواهیم توانست این بیماری منحوس را ریشه کن کنیم.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان اظهار کرد: این مسابقه برگرفته از کتاب «حضرت زینب(س) نائبه الامام» نوشته محمدرضا شریفی می باشد که علاقه مندان می توانند فایل کتاب مورد نظر را از سایت مدیریت استان به نشانی Hamadan.whc.ir دانلود و دریافت کنند.

وی در پایان افزود: ۱۰ سؤال چهارگزینه ای از متن کتاب تهیه خواهد شد که در روز ۲۴ آذرماه ۹۹ در سایت مدیریت استان بارگذاری می گردد و شرکت کنندگان می توانند در تاریخ های ۲۹ و ۳۰ آذر ۱۳۹۹ پاسخنامه های خود را به ایمیل استان به نشانی hamedan@whc.ir ارسال نمایند و به سه نفر برتر استانی به قید قرعه جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha